Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7055
Назва: Застосування інтерактивних технологій з метою поліпшення знань студентами-економістами іноземної мови
Інші назви: Использование интерактивных технологий с целью улучшения знаний студентами-экономистами иностранного языка
The use of interactive technologies with the purpose to improve the foreign language knowledge of the students-ekonomists
Автори: Бадюл, Л.М.
Бадюл, Л.Н.
Badyul, L.
Бібліографічний опис: Бадюл Л. М. Застосування інтерактивних технологій з метою поліпшення знань студентами-економістами іноземної мови / Л. М. Бадюл // Forming of modern educational environment: benefits, risks, implementation mechanisms” international scientific-practical conference. -- Tbilisi, Georgia, 2017. - С. 144-147.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: інтерактивне навчання
освітні технології
комунікативна компетенція
туденти-економісти
интерактивное обучение
образовательные технологии
коммуникативная компетенция
студенты-экономисты
interactive training
educational technologies
communicative competence
students- economists
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається застосування новітніх освітніх технологій під час вивчення іноземної мови у ВНЗ як метод ефективного впливу на формування комунікативної компетенції у студентів. Автор визначає сутність інтерактивного навчання, його складові та особливості застосування з метою впливу на розвиток комунікативної компетенції студентів немовних ВНЗ. Автор наводить приклади впровадження проектного методу або презентацій під час пар з іноземної мови для студентів економічних спеціальностей, розглядає доцільність та умови застосування методу обговорення дискусійних питань та проблем.
В статье рассматривается использование новейших образовательных технологий во время изучения иностранного языка в высших учебных заведениях как метод эффективного влияния на формирование коммуникативной компетенции у студентов. Автор определяет сущность интерактивного обучения, его составляющие и особенности применения с целью влияния на развитие коммуникативной компетенции студентов не языковых высших учебных заведений. Автор приводит примеры внедрения проектного метода или презентаций во время занятий по иностранному языку для студентов экономических специальностей, рассматривает целесообразность и условия применения метода обсуждения дискуссионных вопросов и проблем.
The article considers the use of the latest educational technologies during learning foreign language in higher educational institutions as a method of effective influence on formation of the students` communicative competence. The author defines essence of interactive training its components and features of application with the purpose to influence on development of students` communicative competence of non-language higher educational institutions. The author gives examples of implementation of the project method or the presentations during the foreign language classes for students of economic specialties and considers the expediency and the conditions of application of the matters and problems discussion method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7055
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.