Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7089
Назва: Управління дебіторською заборгованістю
Інші назви: Управление дебиторской задолженностью
Management of accounts receivable
Автори: Кошельок, Г.В.
Кошелёк, Г.В.
Koshelek, G.
Бібліографічний опис: Кошельок Г. В. Управління дебіторською заборгованістю / Г. В. Кошельок // Вісник донецького національного університету.Серія: Економіка і право. – Винниця: ДоНУ, 2015. – Вип. 1. - С. 183-186.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Донецький національний університет
Ключові слова: дебіторська заборгованість
кредитна політика
грошові кошти
механізм знижок
дебиторская задолженность
кредитная политика
денежные средства
механизм скидок
accounts receivable
credit policy
cash flow
discounts’ mechanism
Короткий огляд (реферат): Особливістю сучасного стану для багатьох українських підприємств є нестача грошових коштів, що значно обмежує ведення будь-якої діяльності. Тому кожне підприємство прагне здійснити пошук додаткових грошових коштів. Це можна зробити за допомогою розробки оптимальної кредитної політики. У статі розглянуто управління дебіторською заборгованістю, особливістю, якого є кредитна політика промислового підприємства. Визначено завдання, які вирішуються у рамках кредитної політики підприємства. Наведено органічно пов'язані між собою блоки, з яких складається кредитна політика підприємства. Приведено приклад формування кредитної політики підприємства. Запропоновано короткострокові та довгострокові заходи щодо збільшення потоку грошових коштів підприємства. Доведено, що за допомогою механізму знижок підприємство може максимізувати прибуток від продажів, збільшити грошові надходження, поширити свою частку ринку, підвищити оборотність дебіторської заборгованості та поліпшити показники ліквідності, але варто пам’ятати, що визначення розміру знижки – завжди пошук компромісу між додатковими вигодами і втратами від зниження ціни.
Особенностью современного состояния для многих украинских предприятий является недостаток денежных средств, что значительно ограничивает ведение любой деятельности. Поэтому каждое предприятие стремится осуществить поиск дополнительных денежных средств. Это можно сделать с помощью разработки оптимальной кредитной политики. В статье рассмотрены управления дебиторской задолженностью, особенностью, которого является кредитная политика промышленного предприятия. Определены задачи, которые решаются в рамках кредитной политики предприятия. Приведены органически связаны между собой блоки, из которых состоит кредитная политика предприятия. Приведены пример формирования кредитной политики предприятия. Предложено краткосрочные и долгосрочные меры по увеличению потока денежных средств предприятия. Доказано, что с помощью механизма скидок предприятие может максимизировать прибыль от продаж, увеличить денежные поступления, распространить свою долю рынка, повысить оборачиваемость дебиторской задолженности и улучшить показатели ликвидности, но стоит помнить, что определение размера скидки - всегда поиск компромисса между дополнительными выгодами и потерями от снижения цены.
A peculiarity of the current state of many Ukrainian enterprises is the lack of funds, which significantly limits the conduct of any of their activities. Therefore, every company strives to search for additional funds. This can be done through the development of optimal credit policy. The article considers the management of accounts receivable, which feature is the credit policy of the industrial enterprise. The tasks to be solved within the limits of the credit policy of the enterprise have been determined. The blocks of enterprise’s credit policy, which are organically interlinked, have been considered. An example of the formation of the enterprise’s credit policy has been given. Both short-term and long-term measures to increase the enterprise’s cash flow have been proposed. It has been proved that through the mechanism of discounts, a company can maximize profits from sales, increase cash flows, enlarge its market share, increase the turnover of receivables and improve liquidity indices, but it is worth remembering that the definition of the size of a discount always consists in searching for a compromise between the additional benefits and losses due to the reduction of price.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7089
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління дебіторською заборгованістю.pdf369,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.