Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчак (Петровська), О.М.-
dc.contributor.authorЙолкіна, О.В.-
dc.contributor.authorМарчак (Петровская), О.М.-
dc.contributor.authorЁлкина, Е.В.-
dc.contributor.authorMarchak (Petrovska), О.-
dc.contributor.authorYolkina, О.-
dc.date.accessioned2018-03-14T22:31:46Z-
dc.date.available2018-03-14T22:31:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМарчак О. М. Інтерактивні методи навчання у викладанні дисциплін кафедри УП і ЕП як інструмент формування компетенцій майбутнього фахівця / О. М. Марчак, О. В. Йолкіна // Матеріали НМК «Науково-методичні засади розвитку сучасної економічної освіти». - 2014. - С. 162-164.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7096-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано організацію інтерактивного навчання у ВНЗ, що передбачає моделювання життєвих та виробничих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації тощо. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати авторитетним наставником студентського колективу.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проанализировано организацию интерактивного обучения в ВНЗе, которое предполагает моделирование жизненных и производственных ситуаций, использование ролевых игр, общее решение проблемы на основе анализа обстоятельств и соответствующей ситуации и тому подобное. Оно эффективно способствует формированию навыков и умений, созданию атмосферы сотрудничества, взаимодействия, позволяет педагогу стать авторитетным наставником студенческого коллектива.-
dc.description.abstractThe article analyzes the organization of interactive learning in higher educational institutions, which involves modeling of life and work situations, the use of role-playing games, a joint solution of the problem based on the analysis of circumstances and the situation, etc. It effectively promotes the formation of skills and abilities, creates an atmosphere of cooperation, interaction, enables the teacher to become an authoritative mentor of the student team.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectгендерна політикаru_RU
dc.subjectгендерна рівністьru_RU
dc.subjectгендерний паритетru_RU
dc.subjectміжнародний досвідru_RU
dc.subjectгендерная политикаru_RU
dc.subjectгендерное равенствоru_RU
dc.subjectгендерный паритетru_RU
dc.subjectмеждународный опытru_RU
dc.subjectgender policyru_RU
dc.subjectgender equalityru_RU
dc.subjectgender parityru_RU
dc.subjectinternational experienceru_RU
dc.titleІнтерактивні методи навчання у викладанні дисциплін кафедри УП і ЕП як інструмент формування компетенцій майбутнього фахівцяru_RU
dc.title.alternativeИнтерактивные методы обучения в преподавании дисциплин кафедры УП и ЭП как инструмент формирования компетенций будущего специалистаru_RU
dc.title.alternativeInteractive methods of teaching in the teaching of disciplines of the Department of Psychology and Psychology as a tool for forming the competences of a future specialist.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.