Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7119
Назва: Інтернет-торгівля як засіб підвищення конкурентоспроможності підриємств в умовах глобалізації
Інші назви: Интернет-торговля как средство повышения конкурентоспособности предприятие в условиях глобализации
Internet commerce as a means of increasing the competitiveness of enterprises in a globalizing environment
Автори: Куклінова, Т.В.
Куклинова, Т.В.
Kuklinova, T.
Бібліографічний опис: Куклінова Т. В. Інтернет-торгівля як засіб підвищення конкурентоспроможності підриємств в умовах глобалізації / Т. В. Куклінова // Теоретичні, методологічні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємств: монографія / за заг.ред О.Г. Янкового. – Одесса: Атлант, 2017. - С. 183-191.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Атлант
Ключові слова: інтернет-торгівля
глобалізація
кріптовалюта
електроні гаманці
електороні гроші
интернет-торговля
глобализация
криптовалюта
электронные деньги
internet trade
globalization
cryptocurrency
blockchain
e-money
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості та специфіку Інтернет-торгівлі в умовах глобалізації. Визначено поняття «Інтернет-торгівля» на основі складових електронної комерції, позначено його місце в системі економічних категорій. Наведено основні ризики Інтернет-торгівлі та її перспективи розвитку і в Україні. Досліджено ключові фактори впливу на Інтернет-торгівлю, обґрунтована доцільність стимулювання її розвитку. Запропоновано організаційно-економічні важелі стимулювання розвитку Інтернет-торгівлі на основі детального аналізу проблем, основних тенденцій та особливостей цього процесу. Сформульовано пропозиції та рекомендації щодо забезпечення ефективного функціонування Інтернет-торгівлі в Україні з орієнтацію на глобалізаційні процеси.
В статье проанализированы особенности и специфика Интернет-торговли в условиях глобализации. Определено понятие «Интернет-торговля» на основе составляющих электронной коммерции, обозначено его место в системе экономических категорий. Приведены основные риски Интернет-торговли и ее перспективы развития и в Украине. Исследованы ключевые факторы влияния на Интернет-торговлю, обоснована целесообразность стимулирования ее развития. Предложены организационно-экономические рычаги стимулирования развития Интернет-торговли на основе детального анализа проблем, основных тенденций и особенностей этого процесса. Сформулированы предложения и рекомендации по обеспечению эффективного функционирования Интернет-торговли в Украине с ориентацией на глобализационные процессы.
The article deals with features and specifics of the Internet trading in the conditions of globalization. The concept of «Internet-trade» on the base of E-commerce constituents was identified and its place in the system of economic categories was designated. The paper shows the main risks of Internet-trade and prospects of its development in Ukraine. The advantages and disadvantages of Internet-trade, the key factors of the influence on the Internet-trade were analyzed in the study. The necessity of the stimulation of its development was substantiated. The specificity of Internet-trade development was investigated. The detailed analysis of the problem, of the main tendencies and peculiarities of the process of Internet-trade made it possible to suggest organizational and economic means of effective stimulation of its develompent. Proposals and recommendations on ensuring the effective functioning of Internet-trade in Ukraine are formulated with an orientation toward globalization processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7119
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.