Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7141
Title: Діагностика однорідності сукупності малих готелів м. Одеси за таксономічним аналізом
Other Titles: Диагностика однородности совокупности малых гостиниц г. Одессы по таксономическому анализу
Diagnostics of the unity of Odessa’s small hotels by taksonomic analysis
Authors: Шикіна, О.В.
Шикина, О.В.
Shykina, O.
Citation: Шикіна О. В. Діагностика однорідності сукупності малих готелів м. Одеси за таксономічним аналізом / О. В. Шикіна // Глобальні та національні проблеми економіки. – Миколаїв, 2018. – Випуск №21. – С. 723-732.
Issue Date: 2018
Keywords: таксономічний аналіз
готельна індустрія
малі готелі
латентні показники
конкурентне середовище
таксономический анализ
гостиничная индустрия
малые гостиницы
латентные показатели
конкурентная среда
taxonomic analysis
hotel industry
small hotels
latent indicators
competitive environment
стаття
Abstract: У статті розглянуто застосування таксономічного аналізу як методу оцінки конкурентоспроможності малих готелів м. Одеси. Наведено алгоритм проведення класичного оцінювання латентних показників на базі функцій відстані та схожості. Запропоновано вісім основних ознак-симптомів, що можуть впливати на конкурентне становище малих готелів. Проведено групування 75 малих готелів за отриманими результатами. Обґрунтовано перспективи обрання стратегій розвитку окремо взятих груп за результатом дослідження.
В статье рассмотрено применение таксономического анализа как метода оценки конкурентоспособности малых гостиниц г. Одессы. Приведен алгоритм проведения классического оценивания латентных показателей на базе функций расстоянии и сходства. Предложено восемь основных признаков-симптомов, которые могут влиять на конкурентное положение малых гостиниц. Проведена группировка 75 малых гостиниц по полученным результатам. Обоснованно перспективы избрания стратегий развития отдельно взятых групп по результатам исследования.
The article considers the application of taxonomic analysis as a method for assessing the competitiveness of small hotels in Odessa. An algorithm for performing classical estimation of latent indicators based on distance and similarity functions is given. There are eight basic signs-symptoms, which can influence the competitive position of small hotels. A group of 75 small hotels has been grouped according to the results obtained. The prospects for choosing development strategies for individual groups based on the results of the study are justified.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7141
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.