Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorШикина, О.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2018-03-22T12:11:54Z-
dc.date.available2018-03-22T12:11:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Діагностика однорідності сукупності малих готелів м. Одеси за таксономічним аналізом / О. В. Шикіна // Глобальні та національні проблеми економіки. – Миколаїв, 2018. – Випуск №21. – С. 723-732.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7141-
dc.description.abstractУ статті розглянуто застосування таксономічного аналізу як методу оцінки конкурентоспроможності малих готелів м. Одеси. Наведено алгоритм проведення класичного оцінювання латентних показників на базі функцій відстані та схожості. Запропоновано вісім основних ознак-симптомів, що можуть впливати на конкурентне становище малих готелів. Проведено групування 75 малих готелів за отриманими результатами. Обґрунтовано перспективи обрання стратегій розвитку окремо взятих груп за результатом дослідження.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрено применение таксономического анализа как метода оценки конкурентоспособности малых гостиниц г. Одессы. Приведен алгоритм проведения классического оценивания латентных показателей на базе функций расстоянии и сходства. Предложено восемь основных признаков-симптомов, которые могут влиять на конкурентное положение малых гостиниц. Проведена группировка 75 малых гостиниц по полученным результатам. Обоснованно перспективы избрания стратегий развития отдельно взятых групп по результатам исследования.-
dc.description.abstractThe article considers the application of taxonomic analysis as a method for assessing the competitiveness of small hotels in Odessa. An algorithm for performing classical estimation of latent indicators based on distance and similarity functions is given. There are eight basic signs-symptoms, which can influence the competitive position of small hotels. A group of 75 small hotels has been grouped according to the results obtained. The prospects for choosing development strategies for individual groups based on the results of the study are justified.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтаксономічний аналізru_RU
dc.subjectготельна індустріяru_RU
dc.subjectмалі готеліru_RU
dc.subjectлатентні показникиru_RU
dc.subjectконкурентне середовищеru_RU
dc.subjectтаксономический анализru_RU
dc.subjectгостиничная индустрияru_RU
dc.subjectмалые гостиницыru_RU
dc.subjectлатентные показателиru_RU
dc.subjectконкурентная средаru_RU
dc.subjecttaxonomic analysisru_RU
dc.subjecthotel industryru_RU
dc.subjectsmall hotelsru_RU
dc.subjectlatent indicatorsru_RU
dc.subjectcompetitive environmentru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleДіагностика однорідності сукупності малих готелів м. Одеси за таксономічним аналізомru_RU
dc.title.alternativeДиагностика однородности совокупности малых гостиниц г. Одессы по таксономическому анализуru_RU
dc.title.alternativeDiagnostics of the unity of Odessa’s small hotels by taksonomic analysisru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.