Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7151
Назва: Застосування творчих вправ, як метод поліпшення пізнавальної мотивації студентів
Інші назви: Использование творческих упражнений как метод улучшения познавательной мотивации студентов
Application of creative exercises, as the method of improving students` cognitive motivation
Автори: Бадюл, Л.М.
Бадюл, Л.Н.
Badyul, L.
Бібліографічний опис: Бадюл Л. М. Застосування творчих вправ, як метод поліпшення пізнавальної мотивації студентів / Л. М. Бадюл, Л. М. Цибух // Педагогічні науки: збірник наукових праць. – Херсон, 2017. – Вип. XXIX. – С. 95-99.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: мотивація
пізнавальна мотивація
студенти
інноваційні методи
творчі вправи
мотивация
познавательная мотивация
студенты
инновационные методы
творческие упражнения
motivation
cognitive motivation
students
innovative methods
creative tasks (exercises)
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються роботи вітчизняних та закордонних авторів щодо мотивації та пізнавальної мотивації студентів зокрема. На основі проведеного аналізу, автори пропонують з метою поліпшення пізнавальної мотивації використовувати у навчальному процесі вищих навчальних закладів (ВНЗ) інноваційні методи навчання. Оскільки усі інноваційні методи неможливо розглянути в одній статті, вони детально зупиняються на використанні лише творчих вправ, які сприятимуть як поліпшенню рівня знань та формування професійних компетенцій, так і позитивно вплинуть на пізнавальну мотивацію студентів. Автори наводять низку творчих вправ, які можна застосовувати під час проведення занять із студентами економічних та психологічних спеціальностей.
В статье проводится анализ работ отечественных и зарубежных авторов по проблеме мотивации, и познавательной мотивации в часности. На основании проведённого анализа, авторы предлагают, с целью улучшения познавательной мотивации, использовать в учебном процессе высших учебных заведений инновационные методы обучения. Поскольку все инновационные методы в одной статье рассмотреть невозможно, они детально останавливаются на использовании только творческих упражнений, которые позитивно влияют как на повышение уровня знаний и формирование профессиональных компетенций, так и на познавательную мотивацию студентов. Авторы приводят в пример ряд творческих упражнений, которые можно исспользовать во время проведения занятий со студентами экономических и психологических специальностей.
The article analyses works of domestic and foreign authors on issue of motivation and cognitive motivation in particular. On the basis of the conducted analysis authors offer to use the innovative methods of teaching in the educational process of higher educational establishments with the purpose of improving the cognitive motivation. As all innovative methods can not be considered in one article they concider in details the use only of creative exercises, which positively influence both on the increase of knowledge level and forming professional competences, and on the students` cognitive motivation. Authors give as an example a number of creative exercises which can be used during trainings with students of economic and psychological specialities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7151
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.