Застосування інтернет-технологій у рекламній діяльності туристичної фірми

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавець Чабаненко Ю.А.

Анотація

У тезах проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності туристичного підприємства. Виявлено основні проблеми та перспективи розвитку рекламної діяльності та застосування інтернет-технологій у рекламній діяльності туристичної фірми.
В тезисах проанализированы теоретические аспекты рекламной деятельности туристического предприятия. Выявлены основные проблемы и перспективы развития рекламной деятельности и применения интернет-технологий в рекламной деятельности туристической фирмы.
The thesis analyzes the theoretical aspects of advertising activity of the tourist enterprise. The main problems and perspectives of development of advertising activity and application of Internet technologies in advertising activity of the tourist firm are revealed.

Опис

Бібліографічний опис

Шикіна О. В. Застосування інтернет-технологій у рекламній діяльності туристичної фірми / О. В. Шикіна, Д. В. Малий // Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції “Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання”: 22-23 березня 2018 року, м. Черкаси [Текст]: у 2-х томах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.А., 2018. – С. 174-178.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються