Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7227
Title: Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)
Other Titles: Основы рекреалогии (экономико-экологический и маркетинговый аспект)
Fundamentals of rekrealogii (economic, environmental and marketing aspect)
Authors: Нездоймінов, С.Г.
Гусєва, О.В.
Нездойминов, С.Г.
Гусева, О.В.
Nezdoyminov, S.
Gusyeva, O.
Keywords: рекреалогія
рекреація
туризм
екологія
економіка
маркетинг
рекреалогия
рекреация
туризм
экология
экономика
маркетинг
rekrealogiya
recreation
tourism
ecology
economics
marketing
Issue Date: 2014
Citation: Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект): навчальний посібник / І. О. Гродзинська, С. Г. Нездоймінов, О. В. Гусєва, А. В. Замкова. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. – 264 с.
Abstract: Навчальний посібник «Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)», спрямований на формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з основ рекреалогії, ефективного функціонування підприємств, які належать до сфери рекреації та туризму, рекреаційного природокористування в контексті парадигми «зеленої» економіки. Розглядаються проблеми формування та функціонування територіальних рекреаційних систем, екологічної мережі в регіонах, рекреаційної інфраструктури, методи оцінки рекреаційних ресурсів, визначення соціально-економічної ефективності їх використання у сучасних умовах, маркетингові підходи щодо формування задоволеності споживачів рекреаційно-курортних послуг.
Навчальний посібник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, фахівців сфери рекреаційно-туристичних послуг. Учебное пособие «Основы рекреалогии (экономико-экологический и маркетинговый аспект)», направленно на формирование у студентов теоретических знаний и практических навыков по основам рекреалогии, эффективного функционирования предприятий, относящихся к сфере рекреации и туризма, рекреационного природопользования в контексте парадигмы «зеленой» экономики. Рассматриваются проблемы формирования и функционирования территориальных рекреационных систем, экологической сети в регионах, рекреационной инфраструктуры, методы оценки рекреационных ресурсов, определения социально-экономической эффективности их использования в современных условиях, маркетинговые подходы по формированию удовлетворенности потребителей рекреационно-курортных услуг. Учебное пособие предлагается для студентов высших учебных заведений, преподавателей, специалистов сферы рекреационно-туристических услуг.
Textbook «Fundamentals of rekrealogii (economic, environmental and marketing aspect)», aimed at developing students' theoretical knowledge and practical skills on the basics rekrealogii effective functioning of the enterprises belonging to the field of recreation and tourism, recreational nature in the context of the paradigm of "green" economy. The problems of formation and functioning of recreation systems, ecological network in the regions, recreational infrastructure, methods of evaluation of recreational resources, determining the socio-economic benefits of their use in modern conditions, marketing approaches to build customer satisfaction recreation and spa services. The manual is available for university students, teachers and specialists in the field of recreation and tourism services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7227
Appears in Collections:Кафедра туристического и гостинично-ресторанного бизнеса



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.