Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7227
Назва: Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)
Інші назви: Основы рекреалогии (экономико-экологический и маркетинговый аспект)
Fundamentals of rekrealogii (economic, environmental and marketing aspect)
Автори: Нездоймінов, С.Г.
Гусєва, О.В.
Нездойминов, С.Г.
Гусева, О.В.
Nezdoyminov, S.
Gusyeva, O.
Бібліографічний опис: Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект): навчальний посібник / І. О. Гродзинська, С. Г. Нездоймінов, О. В. Гусєва, А. В. Замкова. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. – 264 с.
Дата публікації: 2014
Ключові слова: рекреалогія
рекреація
туризм
екологія
економіка
маркетинг
рекреалогия
рекреация
туризм
экология
экономика
маркетинг
rekrealogiya
recreation
tourism
ecology
economics
marketing
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник «Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)», спрямований на формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з основ рекреалогії, ефективного функціонування підприємств, які належать до сфери рекреації та туризму, рекреаційного природокористування в контексті парадигми «зеленої» економіки. Розглядаються проблеми формування та функціонування територіальних рекреаційних систем, екологічної мережі в регіонах, рекреаційної інфраструктури, методи оцінки рекреаційних ресурсів, визначення соціально-економічної ефективності їх використання у сучасних умовах, маркетингові підходи щодо формування задоволеності споживачів рекреаційно-курортних послуг.
Навчальний посібник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, фахівців сфери рекреаційно-туристичних послуг. Учебное пособие «Основы рекреалогии (экономико-экологический и маркетинговый аспект)», направленно на формирование у студентов теоретических знаний и практических навыков по основам рекреалогии, эффективного функционирования предприятий, относящихся к сфере рекреации и туризма, рекреационного природопользования в контексте парадигмы «зеленой» экономики. Рассматриваются проблемы формирования и функционирования территориальных рекреационных систем, экологической сети в регионах, рекреационной инфраструктуры, методы оценки рекреационных ресурсов, определения социально-экономической эффективности их использования в современных условиях, маркетинговые подходы по формированию удовлетворенности потребителей рекреационно-курортных услуг. Учебное пособие предлагается для студентов высших учебных заведений, преподавателей, специалистов сферы рекреационно-туристических услуг.
Textbook «Fundamentals of rekrealogii (economic, environmental and marketing aspect)», aimed at developing students' theoretical knowledge and practical skills on the basics rekrealogii effective functioning of the enterprises belonging to the field of recreation and tourism, recreational nature in the context of the paradigm of "green" economy. The problems of formation and functioning of recreation systems, ecological network in the regions, recreational infrastructure, methods of evaluation of recreational resources, determining the socio-economic benefits of their use in modern conditions, marketing approaches to build customer satisfaction recreation and spa services. The manual is available for university students, teachers and specialists in the field of recreation and tourism services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7227
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.