Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, О.О.-
dc.contributor.authorКарпова, Е.О.-
dc.contributor.authorKarpova, E.-
dc.date.accessioned2018-06-05T19:59:24Z-
dc.date.available2018-06-05T19:59:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпова О. О. Стан проблеми мотивації студентів немовних ВНЗ до вивчення іноземної мови на практиці / О. О. Карпова // Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : зб. наук. праць за матер. Міжнар. наук.-практ. конф. 26-27 січня 2018 р. – Львів : Львівська педагогічна спільнота, 2018. – С. 68-72.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7269-
dc.description.abstractОдним із шляхів формування позитивного ставлення студентів до навчання є створення системи мотивів діяльності особистості, що піддається педагогічному управлінню і забезпечує визначення поведінки студентів та їх ставлення до опанування тієї чи іншої дисципліни. Мотивація визначена як сукупність спонукальних факторів, які визначають активність особистості. Аналіз психолого-педагогічної літератури дав змогу визначити найоптимальніші умови формування мотивації студентів немовного ВНЗ до вивчення іноземної мови за допомогою сучасних технологій, а саме: утілення активних методів навчання, формування академічних навичок за допомогою ІКТ та використання новітніх методів для створення наближеної до професійного середовища атмосфери навчання. Результати анкетування засвідчили, що переважна більшість студентів мала високий рівень мотивації, що підтвердило особливий попит та інтерес студентів до вивчення іноземної мови, що на наш погляд, зумовлено соціально-економічними та політичними змінами в суспільстві, відкритими можливостями для участі в міжнародних програмах, що надаються в університеті, та зростом студентської мобільності загалом. Для формування мотивації до самостійної аудиторної та позааудиторної роботи було запропоновано проект, що мав назву «ProSkills Project», який полягав у тому, що протягом навчального року у процесі викладання іноземної мови професійного спілкування було упроваджено такі його компоненти: метод «рівний-рівному» (Peer Learning та Peer Instruction); проект-презентації та навчальний квест професійного спрямування «ProQuest».ru_RU
dc.description.abstractОдним из путей формирования позитивного отношения студентов к обучению является создание системы мотивов деятельности личности, что поддается педагогическому управлению и обеспечивает определение поведения студентов и их отношения к освоению той или иной дисциплины. Мотивация определена как совокупность побудительных факторов, которые определяют активность личности. Анализ психолого-педагогической литературы позволил определить оптимальные условия формирования мотивации студентов неязыкового ВУЗА к изучению иностранного языка с помощью современных технологий, а именно: внедрение активных методов обучения, формирование академических навыков с помощью ИКТ и использование новейших методов для создания приближенной к профессиональной среде атмосферы обучения. Результаты анкетирования показали, что подавляющее большинство студентов имела высокий уровень мотивации, что подтвердило особый спрос и интерес студентов к изучению иностранного языка, на наш взгляд, обусловлено социально-экономическими и политическими изменениями в обществе, открытыми возможностями для участия в международных программах, предоставляемых в университете, и ростом студенческой мобильности в целом. Для формирования мотивации к самостоятельной аудиторной и внеаудиторной работы был предложен проект, который назывался «ProSkills Project», который заключался в том, что в течение учебного года в процессе преподавания иностранного языка профессионального общения было внедрено такие его компоненты: метод «равный-равному» (Peer Learning и Peer Instruction); проект-презентацию и обучающий квест профессионального направления «ProQuest».-
dc.description.abstractOne of the ways of formation of positive attitude of students to learning is the creation of a system of motives of activity of personality that lends itself to pedagogical management and provides the definition of the behavior of students and their relationship to the development of a particular discipline. Motivation is defined as a set of incentives that determine the activity of the individual. The analysis of psychological and pedagogical literature allowed to determine the optimal conditions for the formation of motivation of students of non-linguistic university to study a foreign language with the help of modern technologies, namely: the introduction of active teaching methods, the formation of academic skills with the help of ICT and the use of new methods to create an atmosphere of learning close to the professional environment. The results of the survey showed that the vast majority of students had a high level of motivation, which confirmed a special demand and interest of students to study a foreign language, in our opinion, due to socio-economic and political changes in society, open opportunities for participation in international programmes provided by the University, and increasing student mobility in General. For the formation of motivation for independent classroom and extracurricular work was proposed a project called "ProSkills Project", which was that during the school year in the process of teaching a foreign language of professional communication was introduced such components: the method of" equal-equal "(Peer Learning and Peer Instruction); project-presentation and training quest professional direction"ProQuest".-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЛьвівська педагогічна спільнотаru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectактивні методи навчанняru_RU
dc.subjectметод «рівний-рівному»ru_RU
dc.subjectпроект-презентаціїru_RU
dc.subjectквестru_RU
dc.subjectмотивацияru_RU
dc.subjectиностранный языкru_RU
dc.subjectактивные методы обученияru_RU
dc.subjectметод «равный-равному»ru_RU
dc.subjectпроект-презентацииru_RU
dc.subjectквестru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectforeign languageru_RU
dc.subjectactive learning methodsru_RU
dc.subjectthe method of "peer to peer"ru_RU
dc.subjectdraft presentationru_RU
dc.subjectquestru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleСтан проблеми мотивації студентів немовних ВНЗ до вивчення іноземної мови на практиціru_RU
dc.title.alternativeСостояние проблемы мотивации студентов неязыковых Вузов к изучению иностранного языка на практикеru_RU
dc.title.alternativeState of the problem of motivation of students of non-linguistic Universities to study a foreign language in practiceru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.