Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/727
Title: Етапи здійснення аналізу діяльності конкурентів (на прикладі підприємств харчової промисловості)
Authors: Зайцева, Н.О.
Citation: Зайцева Н. О. Етапи здійснення аналізу діяльності конкурентів (на прикладі підприємств харчової промисловості) / Н. О. Зайцева // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / гол. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 197-204.
Issue Date: 2009
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: У статті розглянуто підходи щодо проведення аналізу діяльності конкурентів, удосконалено структуру такого аналізу. Наводиться методика побудови конкурентної карти ринку. Здійснено побудову конкурентної карти ринку підприємств, що знаходяться на Півдні України та належать до виноробної галузі харчової промисловості. In the article approaches to the competitors’activity analysis realization are viewed, the structure of such analysis is improved. Methods of market competitive map construction are set. The construction of the market competitive map of the enterprises which in the South of Ukraine are situated and to the winemaking branch of food industry are belonged is carried out.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/727
Appears in Collections:Випуск 35



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.