Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева, Н.О.-
dc.date.accessioned2013-12-03T13:31:52Z-
dc.date.available2013-12-03T13:31:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗайцева Н. О. Етапи здійснення аналізу діяльності конкурентів (на прикладі підприємств харчової промисловості) / Н. О. Зайцева // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / гол. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 197-204.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/727-
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи щодо проведення аналізу діяльності конкурентів, удосконалено структуру такого аналізу. Наводиться методика побудови конкурентної карти ринку. Здійснено побудову конкурентної карти ринку підприємств, що знаходяться на Півдні України та належать до виноробної галузі харчової промисловості. In the article approaches to the competitors’activity analysis realization are viewed, the structure of such analysis is improved. Methods of market competitive map construction are set. The construction of the market competitive map of the enterprises which in the South of Ukraine are situated and to the winemaking branch of food industry are belonged is carried out.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleЕтапи здійснення аналізу діяльності конкурентів (на прикладі підприємств харчової промисловості)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 35



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.