Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7308
Title: «Кейс-стаді» як форма самостійної роботи при підготовці фахівців з обліку та оподаткування
Other Titles: «Кейс-стади» как форма самостоятельной работы при подготовке специалистов по учету и налогообложению
"Case-stage" as a form of independent work in the training of specialists in accounting and taxation
Authors: Добрунік, Т.П.
Добруник, Т.Ф.
Dobrunik, T.
Citation: Добрунік Т. П. «Кейс-стаді» як форма самостійної роботи при підготовці фахівців з обліку та оподаткування / Т. П. Добрунік // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 8-9 лютого 2018 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2018. – С. 240-242.
Issue Date: 2018
Keywords: інтерактивні технології
метод «кейс-стаді»
фахові компетенції
конкурентоспроможність
интерактивные технологии
метод «кейс-стади»
профессиональные компетенции
конкурентоспособность
interactive technologies
case-study method
professional competences
competitiveness
Abstract: Визначено необхідність впровадження у навчальний процес підготовки фахівців напряму 071 «Облік і оподаткування» методу «кейс-стаді» Запропоновано формування кейсів з проблемних питань бухгалтерського обліку та оподаткування з урахуванням міжнародної практики.
Определена необходимость внедрения в учебный процесс подготовки специалистов направления 071 «Учет и налогообложение» метода «кейс-стади» Предложено формирование кейсов по проблемным вопросам бухгалтерского учета и налогообложения с учетом международной практики.
The necessity of introduction of the method "case-study" for the training of specialists in the process 071 "Accounting and taxation" has been determined. Case studies on problematic issues of accounting and taxation are proposed taking into account international practice.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7308
Appears in Collections:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.