Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, А.С.-
dc.date.accessioned2018-06-19T21:04:48Z-
dc.date.available2018-06-19T21:04:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7310-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – бізнес-процеси роботи з клієнтами в Інтернет-магазині та впровадження CRM-системи. У роботі розглядаються теоретичні аспекти впровадження CRM-систем, їх функції, цілі, можливості та переваги використання. Проаналізовано діяльність та організаційну структуру Інтернет-магазину Zakupki, бізнес-процеси роботи з клієнтами та існуючі недоліки. Запропоновано моделі бізнес-процесів до та після впровадження CRM-системи, зроблено прогнозну оцінку ефекту від впровадження CRM-системи.ru_RU
dc.description.abstractКвалификационная работа магистра состоит из трех разделов. Объект исследования – бизнес-процессы работы с клиентами в Интернет-магазине и внедрение CRM-системы. В работе рассматриваются теоретические аспекты внедрения CRM-систем, их функции, цели, возможности и преимущества использования. Проанализирована деятельность и организационную структуру Интернет-магазина Zakupki, бизнес-процессы работы с клиентами и существующие недостатки. Предложены модели бизнес-процессов до и после внедрения CRM-системы, сделано прогнозную оценку эффекта от внедрения CRM-системы.-
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study – business processes of working with clients in e-commerce company and CRM-system implementation. The work deals with theoretical aspects of the introduction of CRM-systems, their functions, goals, possibilities and advantages of use. Author analyzed the activities and organizational structure of Zakupki online shop, business processes of customer service and existing shortcomings. The work proposes business process models before and after the CRM implementation and predicts the effect of the CRM introduction.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвпровадження CRM-системиru_RU
dc.subjectмоделювання бізнес-процесівru_RU
dc.subjectорганізаційна-структура підприємстваru_RU
dc.subjectоцінка ефективностіru_RU
dc.subjectпрогноз змінru_RU
dc.subjectвнедрение CRM-системыru_RU
dc.subjectмоделирование бизнес-процессовru_RU
dc.subjectорганизационная структура предприятияru_RU
dc.subjectоценка эффективностиru_RU
dc.subjectпрогноз измененийru_RU
dc.subjectCRM implementationru_RU
dc.subjectbusiness process modelingru_RU
dc.subjectorganizational structure of the companyru_RU
dc.subjectperformance evaluationru_RU
dc.subjectforecast changeru_RU
dc.titleМоделювання бізнес-процесів та впровадження CRM-системи в Інтернет-магазиніru_RU
dc.title.alternativeМоделирование бизнес-процессов и внедрение CRM-системы в Интернет-магазинеru_RU
dc.title.alternativeBusiness Process Modeling and CRM Implementation in E-Commerce Companyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf303,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf233,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.