Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7323
Title: Облік, аудит та аналіз фінансових результатів торговельного підприємства (на прикладі ТОВ “ТАВРІЯ-В”)
Other Titles: Учет, аудит и анализ финансовых результатов торгового предприятия (на примере ООО “ТАВРИЯ-В”)
Account, audit and analysis of financial results of trade enterprise (on the example of LTD. “TAVRIA-V”)
Authors: Сейрік, О.Ю.
Issue Date: 2018
Keywords: фінансові результати,
прибуток
рентабельність
методики аналізу
ефективні управлінські рішення
финансовые результаты
прибыль
рентабельность
методики анализа
эффективные управленческие решения
financial results
income
profitability
methodologies of analysis
effective administrative decisions
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти підходів до визначення суті та змісту поняття “фінансові результати”. Поняття “прибуток” визначено як категорію, що поєднує позитивну величину фінансового результату та приріст власного капіталу підприємства, внаслідок ефективної господарської діяльності та адекватних управлінських рішень. Проаналізовано особливості формування фінансових результатів на торгівельному підприємстві, а також виділено найбільш істотні ознаки та основні групи факторів, що впливають на їх формування, проведено аналітичне дослідження доходів, витрат та фінансових результатів на досліджуваному підприємстві. Запропоновано модель взаємозв’язку рентабельності продаж з факторними чинниками для забезпечення ефективного управління фінансовим результатом.
В работе рассматриваются теоретические аспекты подходов к определению сути и содержания понятия “финансовые результаты”. Понятие “прибыль” определено как категорию, сочетающий положительную величину финансового результата и прирост собственного капитала предприятия, в результате эффективной хозяйственной деятельности и адекватных управленческих решений. Проанализированы особенности формирования финансовых результатов на торговом предприятии, а также выделены наиболее существенные признаки и основные группы факторов, влияющих на их формирование, проведено аналитическое исследование доходов, расходов и финансовых результатов на исследуемом предприятии. Предложена модель взаимосвязи рентабельности продаж с факторными факторами для обеспечения эффективного управления финансовым результатом.
The work deals with the theoretical aspects of going are in-process examined near determination of essence and maintenance of concept "financial results". Concept "income" certainly as a category that combines the positive size of financial result and own capital of enterprise augmentation, as a result of effective economic activity and adequate administrative decisions. Author analysis of forming of financial results are analysed on a trade enterprise, and also the most substantial signs and basic groups of factors that influence on their forming are distinguished, an analytical study of profits, charges and financial results is undertaken on the investigated enterprise. The model of intercommunication of profitability is offered sale with factor factors for providing of effective management a financial result.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7323
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf594,65 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf579,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.