Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7374
Назва: Проблема оновлення освіти в умовах глобалізації
Інші назви: Проблема обновления образования в условиях глобализации
The problem of renewing education in the context of globalization
Автори: Балута, Т.П.
Балута, Т.П.
Baluta, T.
Бібліографічний опис: Балута Т. П. Проблема оновлення освіти в умовах глобалізації / Т. П. Балута // Гілея: науковий вісник / гол. ред. В. М. Вашкевич. - Київ: Видавництво «Гілея», 2018. - Вип.130 (№3). - С. 342-344.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво «Гілея»
Ключові слова: освіта
суспільство
держава
національні особливості
європейський простір
глобалізація
образование
общество
государство
национальные особенности
европейское пространство
глобализация
education
society
state
national characteristics
European space
globalization
Короткий огляд (реферат): Розглянути і проаналізувати деякі аспекти стану вищої освіти України на етапі впливу глобалізації як всесвітнього явища. Звернута увага на формування національної ідентичності українських вузів, та дії на інтеграцію в умовах глобалізації, інтернаціоналізації і діалогу культур. Визначити тенденції в розвитку вищої освіти в умовах культурної та економічної глобалізації, окреслити основні документи та інституційні установи, на яких лежить основа глобалізаційних змін. Для будь-якої країни, що прагне увійти в число світових лідерів за рахунок збільшення свого національного потенціалу, один з пріоритетних питань – це розвиток системи освіти. І в світовій економіці освіта давно і стабільно стала дорогим і дуже цінним товаром, а сталий розвиток країн визначається не стільки їх природними ресурсами, а загальним рівнем освіти нації. Сьогодні не можна привести жодного прикладу держави, що володіє «сильною економікою і поганим освітою» або, навпаки, «слабкою економікою і хорошою системою освіти». Освіта як соціальний інститут відображає базові процеси всього суспільства. З розвитком суспільства, ускладненням його соціально-економічних умов змінюються виробництво, знаряддя праці, людина і технології у виробництві. Відповідно до цих глобальними змінами змінюються, підвищуються вимоги до системи освіти, якості освіченості людини.
Рассмотреть и проанализировать некоторые аспекты состояния высшего образования Украины на этапе влияния глобализации как всемирного явления. Обращено внимание на формирование национальной идентичности украинских вузов, и действия на интеграцию в условиях глобализации, интернационализации и диалога культур. Определить тенденции в развитии высшего образования в условиях культурной и экономической глобализации, очертить основные документы и институциональные учреждения, на которых лежит основа глобализационных изменений. Для любой страны, стремящейся войти в число мировых лидеров за счет увеличения своего национального потенциала, один из приоритетных вопросов - это развитие системы образования. И в мировой экономике образование давно и стабильно стала дорогим и очень ценным товаром, а устойчивое развитие стран определяется не столько их природными ресурсами, а общим уровнем образования нации. Сегодня нельзя привести ни одного примера государства, обладающего «сильной экономикой и плохим образованием» или, наоборот, «слабой экономикой и хорошей системой образования». Образование как социальный институт отражает базовые процессы всего общества. С развитием общества, усложнением его социально-экономических условий меняются производство, орудия труда, человек и технологии в производстве. В соответствии с этими глобальными изменениями меняются, повышаются требования к системе образования, качества образованности человека.
To review and analyze some aspects of the state of higher education in Ukraine at the stage of the impact of globalization as a worldwide phenomenon. Attention is drawn to the formation of the national identity of Ukrainian universities, and actions to integrate in the context of globalization, internationalization and dialogue of cultures. Identify trends in the development of higher education in the context of cultural and economic globalization, outline the main documents and institutional institutions on which the basis for globalization changes lies. For any country that aspires to become one of the world leaders by increasing its national potential, one of the priority issues is the development of the education system. And in the world economy, education has long and consistently become an expensive and very valuable commodity, and the sustainable development of countries is determined not so much by their natural resources, but by the general level of education of the nation. Today, we can not cite any example of a state with a «strong economy and poor education» or, conversely, «a weak economy and a good education system». Education as a social institution reflects the basic processes of the whole society. With the development of society, the complication of its socio-economic conditions is changing production, tools, people and technology in production. In accordance with these global changes, the requirements for the education system and the quality of human education are being increased.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7374
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблема оновлення освіти в умовах глобалізації.pdf396,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.