Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.contributor.authorYushkevych, Y.-
dc.date.accessioned2018-07-07T21:16:43Z-
dc.date.available2018-07-07T21:16:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮшкевич Ю. С. Ментальна специфіка формування моральності особистості: український вимір / Ю. С. Юшкевич // Гілея: науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – Київ: Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 131(№4). – С. 332-336.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7394-
dc.description.abstractМетою даної статті є дослідження проблеми реалізації морально-етичних цінностей на індивідуальному рівні та обґрунтування необхідності застосування художньо-образної інтерпретації філософського знання як оптимального механізму формування особистісного рівня моральності у представників українського соціуму. До методів, що застосовувалися слід віднести перш за все гіпотетико-дедуктивний, компаративістський, структурно-функціональний, герменевтичний. Було зроблено висновок, що наявність опозиції «розум – емоція» приводить до необхідності визнання пріоритетності в тому чи іншому соціумі переважно емоційного або раціонального типу особистості і відповідно – врахування цього моменту при побудові стратегії трансляції морально-етичних цінностей. Потреба враховувати специфіку ментальних особливостей українського етносу обумовлює необхідність використання в якості оптимального емоційного механізму впливу на свідомість індивіда – візуалізацію, як один з проявів художньо-образної інтерпретації філософського знання.ru_RU
dc.description.abstractЦелью данной статьи является исследование проблемы реализации морально-этических ценностей на индивидуальном уровне и обоснование необходимости применения художественно-образной интерпретации философского знания как оптимального механизма формирования личностного уровня нравственности у представителей украинского социума. К методам, которые применялись следует отнести прежде всего гипотетико-дедуктивный, компаративистский, структурно-функциональный, герменевтический. Был сделан вывод, что наличие оппозиции «разум - эмоция» приводит к необходимости признания приоритетности в том или ином социуме преимущественно эмоционального или рационального типа личности и соответственно - учета этого момента при построении стратегии трансляции морально-этических ценностей. Потребность учитывать специфику ментальных особенностей украинского этноса обусловливает необходимость использования в качестве оптимального эмоционального механизма воздействия на сознание индивида - визуализацию, как одно из проявлений художественно-образной интерпретации философского знания.-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to research of the problem of implementation moral and ethical values at the individual level and to rationale for the necessity application an artistic-figurative interpretation of philosophical knowledge as the optimal mechanism for the formation of a personal level of morality in the representatives of the Ukrainian society. Among the methods that were used, first of all, there were hypothetico-deductive method, structural-functional analysis, comparative analysis, hermeneutical methods. We can conclude that the presence of the opposition «mind – emotion» leads to the need to recognize the priority in a particular society primarily emotional or rational type of personality and accordingly – taking this into account when building a strategy for the translation of moral and ethical values. The need to take into account the specifics of the mental characteristics of the Ukrainian ethnos makes it necessary to use as an optimal emotional mechanism an effect on the individual's consciousness – visualization, as one of the manifestations of the artistic-figurative interpretation of philosophical knowledge.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво «Гілея»ru_RU
dc.subjectемоціяru_RU
dc.subjectморальне пізнанняru_RU
dc.subjectморально-етичні цінностіru_RU
dc.subjectрозумru_RU
dc.subjectхудожнє пізнанняru_RU
dc.subjectхудожньо-образна інтерпретаціяru_RU
dc.subjectэмоцияru_RU
dc.subjectнравственное познаниеru_RU
dc.subjectморально-этические ценностиru_RU
dc.subjectумru_RU
dc.subjectхудожественное познаниеru_RU
dc.subjectхудожественно-образная интерпретацияru_RU
dc.subjectartistic cognitionru_RU
dc.subjectartistic-figurative interpretationru_RU
dc.subjectemotionru_RU
dc.subjectmindru_RU
dc.subjectmoral and ethical valuesru_RU
dc.subjectmoral knowledgeru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleМентальна специфіка формування моральності особистості: український вимірru_RU
dc.title.alternativeМентальная специфика формирования нравственности личности: украинское измерениеru_RU
dc.title.alternativeThe mental specificity of forming of a person’s morality: Ukrainian dimensionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.