Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7397
Назва: Онтологічний статус освіти як світоглядна проблема
Інші назви: Онтологический статус образования как мировоззренческая проблема
Ontological status of education as a problem of worldview
Автори: Шмиголь, М.Ф.
Шмиголь, М.Ф.
Shmigol, M.
Бібліографічний опис: Шмиголь М. Ф. Онтологічний статус освіти як світоглядна проблема / М. Ф. Шмиголь // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – Київ: Видавництво «Гілея», 2018. – Вип.132 (№5). – С. 291-294.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Гілея
Ключові слова: онтологія освіти
філософія освіти
світоглядна цілісність світу
освітнє знання
герменевтика
онтология образования
философия образования
мировоззренческая целостность мира
образовательное знание
герменевтика
ontology of education
philosophy of education
worldview’s integrity of the world
educational knowledge
hermeneutics
стаття
стаття
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є визначення сутнісних характеристик освіти з точки зору її існування в світоглядній структурі суб’єкту, виявлення світоглядної цілісності світу як онтологічного критерія освіти. В процесі дослідження використовувались формально-логічний, гіпотетико-дедуктивний, герменевтичний методи. У результаті дослідження були виявленні онтологічні основи освіти як фактору, що обумовлює структурну цілісність світогляду людини; зроблена спроба виявити онтологічний вимір освіти через ситуацію існування певної ціннісно-світоглядній сфери; в контексті необхідності створення адекватної сучасної освітньої концепції визначені особливості світоглядного та освітнього знання як міри наявності універсального загальнолюдського змісту базисних основ формування особистості.
Целью исследования является определение сущностных характеристик образования с точки зрения ее существования в мировоззренческой структуре субъекта, выявление мировоззренческой целостности мира как онтологического критерия образования. В процессе исследования использовались формально-логический, гипотетико-дедуктивный, герменевтический методы. В результате исследования были выявлены онтологические основы образования как фактора, обусловливает структурную целостность мировоззрения человека; сделана попытка выявить онтологическое измерение образования из-за ситуации существования определенной ценностно-мировоззренческой сферы; в контексте необходимости создания адекватной современной образовательной концепции определены особенности мировоззренческого и образовательного знания как меры наличии универсального общечеловеческого содержания базисных основ формирования личности.
The purpose of this article is to define the essential characteristics of education in terms of its existence in the worldview structure of the subject, to reveal the worldview’s integrity of the world as an ontological criterion of education. The formal–logical, hypothetical–deductive, hermeneutical methods were used in the process of research. As a result of the study, the ontological foundations of education as a factor that determines the structural integrity of a person’s worldview were revealed; the ontological dimension of education through the situation of the existence of a certain value–worldview sphere was defined; in the context of the need to create an adequate modern educational conception, the features of ideological and educational knowledge as a measure of the existence of a universal human content of the basic foundations of personality formation were defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7397
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онтологічний статус освіти як світоглядна проблема.pdf376,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.