Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмиголь, М.Ф.-
dc.contributor.authorШмиголь, М.Ф.-
dc.contributor.authorShmigol, M.-
dc.date.accessioned2018-07-07T21:47:08Z-
dc.date.available2018-07-07T21:47:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШмиголь М. Ф. Онтологічний статус освіти як світоглядна проблема / М. Ф. Шмиголь // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – Київ: Видавництво «Гілея», 2018. – Вип.132 (№5). – С. 291-294.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7397-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення сутнісних характеристик освіти з точки зору її існування в світоглядній структурі суб’єкту, виявлення світоглядної цілісності світу як онтологічного критерія освіти. В процесі дослідження використовувались формально-логічний, гіпотетико-дедуктивний, герменевтичний методи. У результаті дослідження були виявленні онтологічні основи освіти як фактору, що обумовлює структурну цілісність світогляду людини; зроблена спроба виявити онтологічний вимір освіти через ситуацію існування певної ціннісно-світоглядній сфери; в контексті необхідності створення адекватної сучасної освітньої концепції визначені особливості світоглядного та освітнього знання як міри наявності універсального загальнолюдського змісту базисних основ формування особистості.ru_RU
dc.description.abstractЦелью исследования является определение сущностных характеристик образования с точки зрения ее существования в мировоззренческой структуре субъекта, выявление мировоззренческой целостности мира как онтологического критерия образования. В процессе исследования использовались формально-логический, гипотетико-дедуктивный, герменевтический методы. В результате исследования были выявлены онтологические основы образования как фактора, обусловливает структурную целостность мировоззрения человека; сделана попытка выявить онтологическое измерение образования из-за ситуации существования определенной ценностно-мировоззренческой сферы; в контексте необходимости создания адекватной современной образовательной концепции определены особенности мировоззренческого и образовательного знания как меры наличии универсального общечеловеческого содержания базисных основ формирования личности.-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to define the essential characteristics of education in terms of its existence in the worldview structure of the subject, to reveal the worldview’s integrity of the world as an ontological criterion of education. The formal–logical, hypothetical–deductive, hermeneutical methods were used in the process of research. As a result of the study, the ontological foundations of education as a factor that determines the structural integrity of a person’s worldview were revealed; the ontological dimension of education through the situation of the existence of a certain value–worldview sphere was defined; in the context of the need to create an adequate modern educational conception, the features of ideological and educational knowledge as a measure of the existence of a universal human content of the basic foundations of personality formation were defined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherГілеяru_RU
dc.subjectонтологія освітиru_RU
dc.subjectфілософія освітиru_RU
dc.subjectсвітоглядна цілісність світуru_RU
dc.subjectосвітнє знанняru_RU
dc.subjectгерменевтикаru_RU
dc.subjectонтология образованияru_RU
dc.subjectфилософия образованияru_RU
dc.subjectмировоззренческая целостность мираru_RU
dc.subjectобразовательное знаниеru_RU
dc.subjectгерменевтикаru_RU
dc.subjectontology of educationru_RU
dc.subjectphilosophy of educationru_RU
dc.subjectworldview’s integrity of the worldru_RU
dc.subjecteducational knowledgeru_RU
dc.subjecthermeneuticsru_RU
dc.subjectстаття-
dc.subjectстаття-
dc.titleОнтологічний статус освіти як світоглядна проблемаru_RU
dc.title.alternativeОнтологический статус образования как мировоззренческая проблемаru_RU
dc.title.alternativeOntological status of education as a problem of worldviewru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онтологічний статус освіти як світоглядна проблема.pdf376,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.