Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГловацкая, Е.П.-
dc.contributor.authorГловацька, О.П.-
dc.contributor.authorGlovatskaya, Y.-
dc.date.accessioned2018-07-17T10:40:10Z-
dc.date.available2018-07-17T10:40:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГловацкая Е. П. Вызовы современности системе высшего образования / Е. П. Гловацкая // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць / гол. ред. В.М. Вашкевич. – Київ: Гілея, 2018. – Вип.133 (6). – С. 209-212.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7410-
dc.description.abstractРассмотрены процессы, требующие от института образования коррекции текущих задач и изменений порядка функционирования. Затронуты вопросы информационных технологий, делающих поток информации лавинообразным и затрудняющих ее обработку, изменяющихся требований рынка труда на фоне снижения государственной поддержки образования и глобализационных процессов. Подвергнут критике подход, требующий выработки единого стандарта обучения, что в принципе невозможно из-за индивидуальных особенностей студентов. Также выражается скептическое отношение к системе выборности дисциплин, результатом которой становится недостаточное внимание социогуманитарной составляющей, ответственной за коммуникативные навыки, широту кругозора и критическое мышление. Уделяется внимание изменившемуся облику студента, – он повзрослел и начал путешествовать. В выводах сформулированы навыки и умения, которые будут затребованы от специалистов в ближайшем времени и выдвинуты рекомендации по их формированию в вузах.ru_RU
dc.description.abstractРозглянуті процеси, що вимагають від інституту освіти корекції поточних завдань і змін порядку функціонування. Порушені питання інформаційних технологій, що роблять потік інформації лавиноподібним і ускладнюють її обробку, змін у вимогах ринку праці на тлі зниження державної підтримки освіти і глобалізаційних процесів. Підлягає критиці підхід, що вимагає вироблення єдиного стандарту навчання, що в принципі неможливо через наявність в студентів індивідуальних особливостей. Також висловлюється скептичне ставлення до системи виборності дисциплін, результатом якої стає недостатня увага до соціогуманітарної складової освіти, відповідальної за комунікативні навички, широту кругозору і критичне мислення. Приділяється увага змінам у постаті самого студента, – він подорослішав і почав подорожувати. У висновках сформульовані навички та вміння, які будуть найбільш питомимі від фахівців в найближчому часі і висунуті рекомендації щодо їх формування в вузах.-
dc.description.abstractThe article considers processes that require from the institute of education to correct its current tasks and change the order of its functioning. It concerns the issues of information technologies that make the flow of information avalanche–like and hampering the processing of information, the changing demands of the labor market at the background of reducing state support for education and globalization processes. Critical opinion is expressed about approach, which requires the development of a single standard of training, which in principle is impossible because of the individual characteristics of students. There is also skepticism about the elective system of disciplines, which results in insufficient attention to the social and humanitarian component of the education, responsible for communication skills, breadth of the world scope and critical thinking. Attention is paid to the changed image of the student, who has grown up and begun to travel. The conclusions formulate the skills and abilities that will be requested from specialists in the nearest future and put forward recommendations for their formation in universities.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherГілеяru_RU
dc.subjectинститут образованияru_RU
dc.subjectвызовы современностиru_RU
dc.subjectкачество образованияru_RU
dc.subjectвузru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectтрудоустройствоru_RU
dc.subjectтребования рынкаru_RU
dc.subjectінститут освітиru_RU
dc.subjectвиклики сучасностіru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectвузru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectпрацевлаштуванняru_RU
dc.subjectвимоги ринкуru_RU
dc.subjectinstitute of educationru_RU
dc.subjectchallenges of modernityru_RU
dc.subjectquality of educationru_RU
dc.subjectuniversityru_RU
dc.subjectstudentru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectjob placementru_RU
dc.subjectmarket requirementsru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleВызовы современности системе высшего образованияru_RU
dc.title.alternativeВиклики сучасності системі вищої освітиru_RU
dc.title.alternativeThe challenges of modernity to the higher education systemru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.