Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 34 (Search time: 0.184 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2011Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2016Молодіжний студентський рух «Допомога споживачу» як основа формування практичних навичок для студентів спеціальності «Експертиза товарів та послуг»Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2012Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2014Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якостіТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2015Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Важливі аспекти формування систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2015Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Система менеджменту якості підприємства сфери послуг: застосування простих статистичних методівТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2017Міждисциплінарні тренінги як важливий чинник ефективної підготовки майбутніх фахівців-експертівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.