Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7442
Назва: Розробка стратегії розвитку підприємства шляхом підвищення інвестиційної привабливості
Інші назви: Разработка стратегии развития предприятия путем повышения инвестиционной привлекательности
Formulation of the enterprise development strategy by improving the investment attractiveness
Автори: Гречкосій, І.Д.
Осичка, О.В.
Гречкосей, И.Д.
Осичка, Е.В.
Grechkosiy, I.
Osychka, O.
Бібліографічний опис: Розробка стратегії розвитку підприємства шляхом підвищення інвестиційної привабливості / І. Д. Гречкосій, О. В. Осичка // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – № 65 (1). – С.79-86 . – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: стратегія
розвиток
інвестиції
промислове підприємство
управління
стратегічне планування
матриця
бізнес
процес
бізнес-одиниці
конкурентні переваги
стратегічні господарські одиниці
сегменти ринку
інвестиційна привабливість
методика прийняття стратегічних рішень
стратегия
развитие
инвестиции
промышленное предприятие
управление
стратегическое планирование
матрица
бизнес
процесс
бизнес-единицы
конкурентные преимущества
стратегические хозяйственные единицы
сегменты рынка
инвестиционная привлекательность
методика принятия стратегических решений
strategy
development
investment
industrial enterprise
management
strategic planning
matrix
business
process
business unit
competitive advantages
strategic business units
market segments
investment attractiveness
method of making strategic decisions
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто практичні аспекти формування стратегії підприємства. Досліджено основні напрямки формування стратегії підвищення інвестиційної привабливості підприємства та представлено методику прийняття стратегічних рішень. Розглянуто особливості застосування матриці стратегічного планування бізнесу (McKinsey matrix) та уточнено процес її побудови. Узагальнено стратегії та напрями діяльності для бізнес-одиниць промислового підприємства. Проаналізовано оцінку параметрів, що впливають на відносні конкурентні переваги стратегічних господарських одиниць і обґрунтовано привабливість сегментів ринку. Запропоновано матрицю McKinsey для конкретного промислового підприємства, яке функціонує на ринку.
В статье рассмотрены практические аспекты формирования стратегии предприятия. Исследованы основные направления формирования стратегии повышения инвестиционной привлекательности предприятия и представлена методика принятия стратегических решений. Рассмотрены особенности применения матрицы стратегического планирования бизнеса (McKinsey matrix) и уточнен процесс ее построения. Обобщены стратегии и направления деятельности для бизнес-единиц промышленного предприятия. Проанализирована оценка параметров, влияющих на относительные конкурентные преимущества стратегических хозяйственных единиц и обоснована привлекательность сегментов рынка. Предложена матрица McKinsey для конкретного промышленного предприятия, функционирующего на рынке.
The article reveals the practical aspects of formulation of the enterprise strategy. The main directions of formulation of the strategy of increasing the investment attractiveness of an enterprise are investigated and the methodology for strategic decision-making is presented. The features of the strategic business planning matrix (McKinsey matrix) application are investigated in the article. The process of construction of the matrix is specified. The strategies and directions of business units’ activity at the industrial enterprise are generalized. The parameters influencing the relative competitive advantages of strategic business units is analyzed and the attractiveness of market segments is justified. The McKinsey matrix for a particular industrial enterprise, which operates on the market, is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7442
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 65
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.