Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7476
Title: Модель організації обліку доходів за програмами лояльності відповідно до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності
Other Titles: Модель организации учета доходов по программам лояльности согласно Международным Стандартам Финансовой Отчётности
The model of organization of accounting of incomes from loyalty programs in accordance with International Financial Reporting Standards
Authors: Шерер, І.Л.
Шерер, И.Л.
Sherer, I.
Keywords: Міжнародні Стандарти Фінансової Звітності
бухгалтерський облік
розрахунки з покупцями
дохід
торгівля
програми лояльності
Международные Стандарты Финансовой Отчѐтности
бухгалтерский учет
расчеты с покупателями
доход
торговля
программы лояльности
International Financial Reporting Standards
accounting
settle up with customers
income
trade
programs of loyalty
Issue Date: 2018
Citation: Модель організації обліку доходів за програмами лояльності відповідно до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності / І. Л. Шерер // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – № 65 (1). – С. 186-195.– ISSN 2313-4569.
Abstract: У статті досліджено питання законодавчого та нормативного регулювання обліку доходів від реалізації товарів за програмами лояльності клієнтів на торгівельних підприємствах України. Уточнено зміст окремих етапів визнання доходу від реалізації товарів за програмами лояльності відповідно до вимог МСФЗ. Узагальнено результати наукових досліджень щодо визначеної проблеми. Проаналізовано можливі підходи щодо організації обліку розрахунків з покупцями на підприємствах роздрібної торгівлі та визначення доходів від реалізації за програмами лояльності клієнтів, визначено недоліки та показано можливості їх усунення. Обґрунтовано необхідність організації обліку доходів за концепцією багатокомпонентної угоди. Запропоновано облікову модель визначення доходів від реалізації товарів підприємствами роздрібної торгівлі за программами лояльності клієнтів.
В статье исследованы вопросы законодательного и нормативного регулирования учета доходов от реализации товаров по программам лояльности клиентов на торговых предприятиях Украины. Уточнено содержание отдельных этапов признания дохода от реализации товаров по программам лояльности согласно с требованиями МСФО. Обобщены результаты научных исследований обозначенной проблемы. Проанализированы возможные подходы к организации учета расчетов с покупателями на предприятиях розничной торговли и определения доходов от реализации по программам лояльности клиентов, определены недостатки и показаны возможности их устранения. Обоснована необходимость организации учета доходов в соответствии с концепцией многокомпонентного соглашения. Предложена учетная модель определения доходов от реализации товаров предприятиями розничной торговли по программам лояльности клиентов.
The article considers the questions of the legislative and normative regulation of accounting of income from realization of goods on the customer’s loyalty programs of clients at the trade enterprises in Ukraine. The essence of the distinct stages of recognition of income from realization of goods in loyalty programs according to the requirements of IFRS is specified. The results of scientific researches of identified problem are generalized. Possible approaches to the organization of accounting of settling with customers at the enterprises of retail business and determination of income from realization in customer’s loyalty programs are analyzed, shortcomings are defined and possibilities of their addressing are shown. The necessity of organization of accounting of income is justified in accordance with conception of multi-component agreement. The accounting model of determination of income from realization of goods by the enterprises of retail business on customer’s loyalty programs is offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7476
ISSN: 2313-4569
Appears in Collections:Кафедра бухгалтерского учёта и аудита
Вісник соціально-економічних досліджень



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.