Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШерер, І.Л.-
dc.contributor.authorШерер, И.Л.-
dc.contributor.authorSherer, I.-
dc.date.accessioned2018-07-31T12:12:09Z-
dc.date.available2018-07-31T12:12:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМодель організації обліку доходів за програмами лояльності відповідно до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності / І. Л. Шерер // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – № 65 (1). – С. 186-195.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7476-
dc.description.abstractУ статті досліджено питання законодавчого та нормативного регулювання обліку доходів від реалізації товарів за програмами лояльності клієнтів на торгівельних підприємствах України. Уточнено зміст окремих етапів визнання доходу від реалізації товарів за програмами лояльності відповідно до вимог МСФЗ. Узагальнено результати наукових досліджень щодо визначеної проблеми. Проаналізовано можливі підходи щодо організації обліку розрахунків з покупцями на підприємствах роздрібної торгівлі та визначення доходів від реалізації за програмами лояльності клієнтів, визначено недоліки та показано можливості їх усунення. Обґрунтовано необхідність організації обліку доходів за концепцією багатокомпонентної угоди. Запропоновано облікову модель визначення доходів від реалізації товарів підприємствами роздрібної торгівлі за программами лояльності клієнтів.ru_RU
dc.description.abstractВ статье исследованы вопросы законодательного и нормативного регулирования учета доходов от реализации товаров по программам лояльности клиентов на торговых предприятиях Украины. Уточнено содержание отдельных этапов признания дохода от реализации товаров по программам лояльности согласно с требованиями МСФО. Обобщены результаты научных исследований обозначенной проблемы. Проанализированы возможные подходы к организации учета расчетов с покупателями на предприятиях розничной торговли и определения доходов от реализации по программам лояльности клиентов, определены недостатки и показаны возможности их устранения. Обоснована необходимость организации учета доходов в соответствии с концепцией многокомпонентного соглашения. Предложена учетная модель определения доходов от реализации товаров предприятиями розничной торговли по программам лояльности клиентов.-
dc.description.abstractThe article considers the questions of the legislative and normative regulation of accounting of income from realization of goods on the customer’s loyalty programs of clients at the trade enterprises in Ukraine. The essence of the distinct stages of recognition of income from realization of goods in loyalty programs according to the requirements of IFRS is specified. The results of scientific researches of identified problem are generalized. Possible approaches to the organization of accounting of settling with customers at the enterprises of retail business and determination of income from realization in customer’s loyalty programs are analyzed, shortcomings are defined and possibilities of their addressing are shown. The necessity of organization of accounting of income is justified in accordance with conception of multi-component agreement. The accounting model of determination of income from realization of goods by the enterprises of retail business on customer’s loyalty programs is offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectМіжнародні Стандарти Фінансової Звітностіru_RU
dc.subjectбухгалтерський облікru_RU
dc.subjectрозрахунки з покупцямиru_RU
dc.subjectдохідru_RU
dc.subjectторгівляru_RU
dc.subjectпрограми лояльностіru_RU
dc.subjectМеждународные Стандарты Финансовой Отчѐтностиru_RU
dc.subjectбухгалтерский учетru_RU
dc.subjectрасчеты с покупателямиru_RU
dc.subjectдоходru_RU
dc.subjectторговляru_RU
dc.subjectпрограммы лояльностиru_RU
dc.subjectInternational Financial Reporting Standardsru_RU
dc.subjectaccountingru_RU
dc.subjectsettle up with customersru_RU
dc.subjectincomeru_RU
dc.subjecttraderu_RU
dc.subjectprograms of loyaltyru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleМодель організації обліку доходів за програмами лояльності відповідно до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітностіru_RU
dc.title.alternativeМодель организации учета доходов по программам лояльности согласно Международным Стандартам Финансовой Отчётностиru_RU
dc.title.alternativeThe model of organization of accounting of incomes from loyalty programs in accordance with International Financial Reporting Standardsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 65
Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.