Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSokolovska, Z.-
dc.contributor.authorKapustian, I.-
dc.contributor.authorСоколовська, З.М.-
dc.contributor.authorКапустян, І.В.-
dc.contributor.authorСоколовская, З.Н.-
dc.contributor.authorКапустян, И.В-
dc.date.accessioned2018-08-01T08:38:12Z-
dc.date.available2018-08-01T08:38:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationModeling the advertising strategy of enterprises on the pharmaceutical products market / Z. Sokolovska, I. Kapustian // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works; Odessa national economic university. – Odessa, 2018. – № 65 (1). – pp. 217-226. – ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7484-
dc.description.abstractAn analysis of the studies results on the advertising strategies formation for industrial enterprises is carried out. The specifics of the advertising strategies development by pharmaceutical industry enterprises are determined. A review of well-known applications of the mathematical apparatus during the problem solution is explored. The necessity of using the simulation approach in the process of modeling advertising strategies is substantiated. Applied aspects of the use of simulation modeling are presented on the example model of the pharmaceutical enterprise advertising company. The model is implemented on the platform of the system of multi-threaded simulation AnyLogic. The expediency of using the proposed mathematical apparatus in increasing the efficiency of enterprises marketing activities is confirmed by the submitted results of simulation experiments.ru_RU
dc.description.abstractУ статті проаналізовано результати досліджень з формування рекламних стратегій промислових підприємств. Визначена специфіка розробки рекламних стратегій підприємствами фармацевтичної галузі. Зроблено огляд відомих застосувань математичного апарату в ході розв’язання проблеми. Обґрунтована необхідність використання імітаційного підходу в процесі моделювання рекламних стратегій. Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних експериментів.-
dc.description.abstractВ статье проанализированы результаты исследований по формированию рекламных стратегий промышленных предприятий. Определена специфика разработки рекламных стратегий предприятиями фармацевтической отрасли. Сделан обзор известных применений математического аппарата в ходе решения проблемы. Обоснована необходимость использования имитационного подхода в процессе моделирования рекламных стратегий. Прикладные аспекты применения имитационного моделирования представлены на примере модели проведения рекламной компании предприятием фармацевтической отрасли. Модель реализована на платформе системы многоподходного имитационного моделирования AnyLogic. Целесообразность использования предложенного математического инструментария в повышении эффективности маркетинговой деятельности предприятий подтверждена приведенными результатами имитационных экспериментов.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectpharmaceutical enterpriseru_RU
dc.subjectpharmaceutical marketru_RU
dc.subjectadvertising strategyru_RU
dc.subjectsimulation modelingru_RU
dc.subjectsimulation xperimentru_RU
dc.subjectAnyLogic systemru_RU
dc.subjectфармацевтичне підприємствоru_RU
dc.subjectринок фармацевтичної продукціїru_RU
dc.subjectрекламна стратегіяru_RU
dc.subjectімітаційне моделюванняru_RU
dc.subjectімітаційний експериментru_RU
dc.subjectсистема AnyLogicru_RU
dc.subjectфармацевтическое предприятиеru_RU
dc.subjectрынок фармацевтической продукцииru_RU
dc.subjectрекламная стратегияru_RU
dc.subjectимитационное моделированиеru_RU
dc.subjectимитационный экспериментru_RU
dc.subjectсистема AnyLogicru_RU
dc.titleModeling the advertising strategy of enterprises on the pharmaceutical products marketru_RU
dc.title.alternativeМоделювання рекламної стратегії підприємств на ринку фармацевтичної продукціїru_RU
dc.title.alternativeМоделирование рекламной стратегии предприятий на рынке фармацевтической продукцииru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 65

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeling the advertising strategy of enterprises on the pharmaceutical products.pdf490,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.