Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7562
Назва: Крос-культурний менеджмент в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній
Інші назви: Кросс-культурный менеджмент в реализации стратегии развития международных компаний
Cross-cultural management in implementing the strategy of the development of international companies
Автори: Кравченко, В.О.
Кравченко, В.А.
Kravchenko, V.A.
Бібліографічний опис: Кравченко В. А. Крос-культурний менеджмент в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній [Текст] / В. А. Кравченко // Науковий вісник Ужгородського університету Серія «Економіка». – 2018. – № 1 (51). – С.47-52.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: крос-культурний менеджмент
стратегія розвитку міжнародних компаній
розмаїтість
конкурентна перевага
конкурентоспроможність
позитивний імідж
кросс-культурный менеджмент
стратегия развития международных компаний
разнообразие
конкурентное преимущество
конкурентоспособность
положительный имидж
cross-cultural management
international companies’ development strategy
diversity
competitive advantage
competitiveness
positive image
стаття
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду питань крос-культурного менеджменту в реалізації стратегії розвитку міжнародних компаній. У процесі дослідження визначено: авторські підходи щодо змісту сутності поняття «стратегія» та роль крос-культурного менеджменту. Проаналізовано погляди щодо значення крос-культурного менеджменту у створенні конкурентних переваг міжнародних компаній. Визначено вплив крос-культурного менеджменту на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Доведено вплив розмаїтості на ефективність крос-культурного менеджменту та обґрунтовано, що культурну розмаїтість треба використовувати як ресурс переваг міжнародної компанії, навчати персонал визнавати культурні розходження та використовувати їх для створення переваг своєї компанії.
Статья посвящена рассмотрению вопросов кросс-культурного менеджмента в реализации стратегии развития международных компаний. В процессе исследования определены: авторские подходы к содержанию сущности понятия «стратегия» и роль кросс-культурного менеджмента. Проанализированы взгляды относительно значения кросс-культурного менеджмента в создании конкурентных преимуществ международных компаний. Определено влияние кросс-культурного менеджмента на повышение эффективности деятельности и усиления конкурентных преимуществ предприятия. Доказано влияние разнообразия на эффективность кросс-культурного менеджмента и обосновано, что культурное разнообразие надо использовать как ресурс преимуществ международной компании, обучать персонал признавать культурные различия и использовать их для создания преимуществ своей компании.
The article is devoted to the consideration of issues of cross-cultural management in implementing the strategy of the development of international companies. In the course of the research it is determined: author's approaches to the content of the concept of "strategy" and the role of cross-cultural management. The views on the importance of cross-cultural management in creating competitive advantages of international companies are analyzed. The influence of cross-cultural management on increase of efficiency of activity and strengthening of competitive advantages of the enterprise is determined. The impact of diversity on the effectiveness of cross-cultural management has been proved, and it has been substantiated that cultural diversity should be used as a resource for the benefits of an international company, to teach personnel to recognize cultural differences and to use them to create the benefits of their company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7562
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.