Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7570
Title: Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі України
Other Titles: Strategic analysis of enterprises vineyard of Ukraine
Authors: Гайдаєнко, О.М.
Gaidaienko, О.
Citation: Гайдаєнко О. М. Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі України [Текст] / О. М. Гайдаєнко // Причорноморські економічні студії. – 2018. – №28 (2). – С. 121–125.
Issue Date: 2018
Keywords: стратегічний аналіз
етапи стратегічного управління
конкурентоспроможність
частка ринку
виноробна галузь
strategic analysis
stages of strategic management
competitiveness
market share
wine industry
стаття
Abstract: У статті визначається стан та тенденцій розвитку підприємств виноробної промисловості України, проаналізовано фактори макро- та мікросередовища. Надані рекомендації щодо оптимізації стратегічного управління такими підприємствами з використанням методів стратегічного аналізу.
The article assesses the state and development trends of the Ukrainian wine-making industry, analyzed the macro- and microenvironmental factors. Recommendations are given on optimization of strategic management of such enterprises using methods of strategic analysis.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7570
Appears in Collections:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.