Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7570
Назва: Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі України
Інші назви: Strategic analysis of enterprises vineyard of Ukraine
Автори: Гайдаєнко, О.М.
Gaidaienko, О.
Бібліографічний опис: Гайдаєнко О. М. Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі України [Текст] / О. М. Гайдаєнко // Причорноморські економічні студії. – 2018. – №28 (2). – С. 121–125.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: стратегічний аналіз
етапи стратегічного управління
конкурентоспроможність
частка ринку
виноробна галузь
strategic analysis
stages of strategic management
competitiveness
market share
wine industry
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті визначається стан та тенденцій розвитку підприємств виноробної промисловості України, проаналізовано фактори макро- та мікросередовища. Надані рекомендації щодо оптимізації стратегічного управління такими підприємствами з використанням методів стратегічного аналізу.
The article assesses the state and development trends of the Ukrainian wine-making industry, analyzed the macro- and microenvironmental factors. Recommendations are given on optimization of strategic management of such enterprises using methods of strategic analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7570
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі України.pdf3,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.