Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2018-09-11T07:29:42Z-
dc.date.available2018-09-11T07:29:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Система менеджменту якості підприємства сфери послуг: застосування простих статистичних методів [Текст] / Л. А. Траченко // American Law and Economics Review. – 2018. – Volume 20. – Issue 2 (2). – P.722-735.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7572-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано важливість створення, впровадження та сертифікації систем менеджменту якості на підприємствах сфери послуг. Визначено переваги та проблеми впровадження систем менеджменту якості. Розкрито сутність та доведено доцільність застосування простих статистичних методів в системах менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Розроблено практичні рекомендації щодо комплексного застосування методів управління якістю у сфері туризму.ru_RU
dc.description.abstractThe article substantiates the importance of the creation, implementation and certification of quality management systems in the service sector enterprises. The advantages and problems of introducing quality management systems are determined. The essence of the article is proved and expediency of application of simple statistical methods in quality management systems in accordance with requirements of the international standard ISO 9001: 2015. Practical recommendations for the integrated application of quality management methods in the field of tourism are developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистема менеджменту якостіru_RU
dc.subjectISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectстатистичні методи управління якістюru_RU
dc.subjectпослуги туризмуru_RU
dc.subjectthe quality management systemru_RU
dc.subjectISO 9001: 2015ru_RU
dc.subjectstatistical methods of quality managementru_RU
dc.subjecttravel servicesru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleСистема менеджменту якості підприємства сфери послуг: застосування простих статистичних методівru_RU
dc.title.alternativeThe system of management of the aspirations of the sphere has served: the forgiving of the statistical methodsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.