Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/758
Назва: Антикризові стратегії підприємств роздрібної торгівлі України
Автори: Чукурна, О.П.
Бібліографічний опис: Чукурна О. П. Антикризові стратегії підприємств роздрібної торгівлі України / О. П. Чукурна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 36. - С. 190-196.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено стан та перспективи розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в період світової кризи. Розроблено методичні підходи до формування антикризових стратегій підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано стратегію забезпеченості конкурентних переваг для торговельних мереж, яка базується на впливу двох груп чинників – зовнішніх та внутрішніх. In the article it is explored the state and prospects of development of the Ukraine’s retail business enterprises the period of world crisis. Methodical approaches are developed to forming of strategies for enterprises of retail business. Strategy of material well-being of competitive edges is offered for auctions networks, which is based on influencing of two groups of factors external and internal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/758
Розташовується у зібраннях:Випуск 36



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.