Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖирун, О.С.-
dc.date.accessioned2018-09-20T20:55:19Z-
dc.date.available2018-09-20T20:55:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7581-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - маркетингова комунікативна політика. У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової комунікативної політики підприємства. Проаналізовано комплекс маркетингу та засоби маркетингових комунікації компанії «Епсон Європа Б.В., Представництво в Україні» Запропоновано практичні засоби удосконалення маркетингових комунікацій підприємства.ru_RU
dc.description.abstractКвалификационная работа магистра состоит из трех разделов. Объект исследования - маркетинговая коммуникативная политика. В работе рассматриваются теоретические аспекты маркетинговой коммуникативной политики предприятия. Проанализирован комплекс маркетинга и средства маркетинговых коммуникации компании «Эпсон Европа Б.В., Представительство в Украине» Предложены практические средства совершенствования маркетинговых коммуникаций предприятия.-
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study marketing communication policy. Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing communication policy system of enterprises. Author analysis marketing mix and system of marketing communication policy of «Epson Europe B.V., Representative office in Ukraine.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectстимулювання збутуru_RU
dc.subjectробота за громадкістюru_RU
dc.subjectпрямий маркетингru_RU
dc.subjectефективність рекламиru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectстимулирование сбытаru_RU
dc.subjectработа с общественностьюru_RU
dc.subjectпрямой маркетингru_RU
dc.subjectэффективность рекламыru_RU
dc.subjectmarketing communicationru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectpromotionru_RU
dc.subjectPRru_RU
dc.subjectdirect marketingru_RU
dc.subjectefficiency of advertisingru_RU
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу підприємств (на прикладі ТОВ «Епсон Європа Б.В., Представництво в Україні»)ru_RU
dc.title.alternativeКоммуникативная политика в системе маркетинга предприятий (на примере ООО «Эпсон Европа Б.В., Представительство в Украине»)ru_RU
dc.title.alternativeCommunication policy in marketing system of enterprises (on the example of «Epson Europe B.V., Representative office in Ukraine)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf497,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf435,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.