Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7582
Назва: Маркетинг взаємовідносин в корпоративній культурі підприємств
Інші назви: Маркетинг взаимоотношений в корпоративной культуре предприятий
Relationship marketing in corporate culture of the companies
Автори: Тихоніна, С.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: корпоративна культура
корпоративна поведінка
SWOT-аналіз
конкурентоспроможність
анкетування
корпоративная культура
корпоративное поведение
SWOT-анализ
конкурентоспособность
анкетирование
corporate culture
corporate behavior
SWOT-analysis
competitiveness
questionnaires
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування корпоративної культури на промисловому підприємстві, методи її організації на підприємстві. Проаналізовано сучасний стан корпоративної культури підприємства, проведений аналіз конкурентоспроможності підприємства, економічного стану підприємства, побудовано багатогранник конкурентоспроможності, проведений SWOT-аналіз підприємства, проведено анкетування на визначення корпоративної культури підприємства и задоволеності персоналу. Запропоновано розробку кодексу корпоративного поведінки, поліпшення соціально-психологічного клімату в колективі, впровадження нового програмного забезпечення.
В работе рассматриваются теоретические аспекты формирования корпоративной культуры на промышленном предприятии, методы ее организации на предприятии. Проанализировано современное состояние корпоративной культуры предприятия, проведен анализ конкурентоспособности предприятия, экономического состояния предприятия, построен многогранник конкурентоспособности, проведен SWOT-анализ предприятия, проведено анкетирование на определение корпоративной культуры предприятия и удовлетворенности персонала. Предложено разработку кодекса корпоративного поведения, улучшение социально-психологического климата в коллективе, внедрение нового программного обеспечения.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the formation of corporate culture at the industrial enterprise, methods of its organization at the enterprise are considered in the paper. The current state of corporate culture of the enterprise was analyzed, the enterprise competitiveness analysis was analyzed, the company's economic condition was built, polyhedron of competitiveness was built, SWOT-analysis of the company was carried out, a questionnaire was conducted to determine the corporate culture of the enterprise and staff satisfaction. The proposed code of corporate behavior, improvement of socio-psychological climate in the team, introduction of new software is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7582
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf533,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf184,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.