Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7582
Title: | Маркетинг взаємовідносин в корпоративній культурі підприємств |
Other Titles: | Маркетинг взаимоотношений в корпоративной культуре предприятий Relationship marketing in corporate culture of the companies |
Authors: | Тихоніна, С.А. |
Issue Date: | 2018 |
Keywords: | корпоративна культура корпоративна поведінка SWOT-аналіз конкурентоспроможність анкетування корпоративная культура корпоративное поведение SWOT-анализ конкурентоспособность анкетирование corporate culture corporate behavior SWOT-analysis competitiveness questionnaires |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування корпоративної культури на промисловому підприємстві, методи її організації на підприємстві. Проаналізовано сучасний стан корпоративної культури підприємства, проведений аналіз конкурентоспроможності підприємства, економічного стану підприємства, побудовано багатогранник конкурентоспроможності, проведений SWOT-аналіз підприємства, проведено анкетування на визначення корпоративної культури підприємства и задоволеності персоналу.
Запропоновано розробку кодексу корпоративного поведінки, поліпшення соціально-психологічного клімату в колективі, впровадження нового програмного забезпечення. В работе рассматриваются теоретические аспекты формирования корпоративной культуры на промышленном предприятии, методы ее организации на предприятии. Проанализировано современное состояние корпоративной культуры предприятия, проведен анализ конкурентоспособности предприятия, экономического состояния предприятия, построен многогранник конкурентоспособности, проведен SWOT-анализ предприятия, проведено анкетирование на определение корпоративной культуры предприятия и удовлетворенности персонала. Предложено разработку кодекса корпоративного поведения, улучшение социально-психологического климата в коллективе, внедрение нового программного обеспечения. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the formation of corporate culture at the industrial enterprise, methods of its organization at the enterprise are considered in the paper. The current state of corporate culture of the enterprise was analyzed, the enterprise competitiveness analysis was analyzed, the company's economic condition was built, polyhedron of competitiveness was built, SWOT-analysis of the company was carried out, a questionnaire was conducted to determine the corporate culture of the enterprise and staff satisfaction. The proposed code of corporate behavior, improvement of socio-psychological climate in the team, introduction of new software is proposed. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7582 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота.pdf | 533,42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Реферат.pdf | 184,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.