Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7583
Назва: Комплекс маркетингу у туристичному підприємстві «Тартус-Тур»
Інші назви: Комплекс маркетингу у туристичному підприємстві «Тартус-Тур»
Marketing complex in the «Tartus-Tour» tourist enterprise
Автори: Штейсель, А.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
туризм
туристичне підприємство
комплекс маркетингу
рекламні заходи
маркетинг
туризм
туристическое предприятие
комплекс маркетинга
рекламные мероприятия
marketing
tourism
tourist enterprise
marketing complex
promotional measures
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти основні положення щодо маркетингу підприємств малого бізнесу, сутність та значення маркетингового середовища, порядок розробки стратегії формування маркетингової програми. Проаналізовано основні показники діяльності туристичного підприємства «Тартус-Тур» за останні роки, дана оцінка маркетинговому середовищу підприємства. Запропоновано рекомендації щодо розробки маркетингової програми у туристичному підприємстві «Тартус-Тур», розроблено рекламні заходи для збільшення прибутковості підприємства у грудні 2017 року.
В работе рассматриваются теоретические аспекты основные положения по маркетингу предприятий малого бизнеса, сущность и значение маркетинговой среды, порядок разработки стратегии формирования маркетинговой программы. Проанализированы основные показатели деятельности туристического предприятия «Тартус-Тур» за последние годы, дана оценка маркетинговой среде предприятия. Предложены рекомендации по разработке маркетинговой программы в туристическом предприятии «Тартус-Тур», разработаны рекламные мероприятия для увеличения прибыльности предприятия в декабре 2017 года.
The work considers the theoretical aspects of substantive provisions regarding the marketing of small business enterprises, the essence and importance of the marketing environment, the strategy forming developing procedure of a marketing program. The main indicators of the «Tartus-Tour» tourist enterprise activity in the last years are analyzed, the estimation of enterprise’s marketing environment is given. Recommendations for the marketing program development at the «Tartus-Tour» tourist enterprise are suggested, the promotional measures for increasing of enterprise profitability in December 2017 are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7583
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf234,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf163,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.