Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтейсель, А.В.-
dc.date.accessioned2018-09-20T21:09:32Z-
dc.date.available2018-09-20T21:09:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7583-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти основні положення щодо маркетингу підприємств малого бізнесу, сутність та значення маркетингового середовища, порядок розробки стратегії формування маркетингової програми. Проаналізовано основні показники діяльності туристичного підприємства «Тартус-Тур» за останні роки, дана оцінка маркетинговому середовищу підприємства. Запропоновано рекомендації щодо розробки маркетингової програми у туристичному підприємстві «Тартус-Тур», розроблено рекламні заходи для збільшення прибутковості підприємства у грудні 2017 року.ru_RU
dc.description.abstractВ работе рассматриваются теоретические аспекты основные положения по маркетингу предприятий малого бизнеса, сущность и значение маркетинговой среды, порядок разработки стратегии формирования маркетинговой программы. Проанализированы основные показатели деятельности туристического предприятия «Тартус-Тур» за последние годы, дана оценка маркетинговой среде предприятия. Предложены рекомендации по разработке маркетинговой программы в туристическом предприятии «Тартус-Тур», разработаны рекламные мероприятия для увеличения прибыльности предприятия в декабре 2017 года.-
dc.description.abstractThe work considers the theoretical aspects of substantive provisions regarding the marketing of small business enterprises, the essence and importance of the marketing environment, the strategy forming developing procedure of a marketing program. The main indicators of the «Tartus-Tour» tourist enterprise activity in the last years are analyzed, the estimation of enterprise’s marketing environment is given. Recommendations for the marketing program development at the «Tartus-Tour» tourist enterprise are suggested, the promotional measures for increasing of enterprise profitability in December 2017 are developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectрекламні заходиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристическое предприятиеru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингаru_RU
dc.subjectрекламные мероприятияru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecttourist enterpriseru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectpromotional measuresru_RU
dc.titleКомплекс маркетингу у туристичному підприємстві «Тартус-Тур»ru_RU
dc.title.alternativeКомплекс маркетингу у туристичному підприємстві «Тартус-Тур»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing complex in the «Tartus-Tour» tourist enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf234,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf163,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.