Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧукурна, О.П.-
dc.date.accessioned2013-12-07T12:46:06Z-
dc.date.available2013-12-07T12:46:06Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЧукурна О. П. Антикризові стратегії підприємств роздрібної торгівлі України / О. П. Чукурна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 36. - С. 190-196.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/758-
dc.description.abstractУ статті досліджено стан та перспективи розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в період світової кризи. Розроблено методичні підходи до формування антикризових стратегій підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано стратегію забезпеченості конкурентних переваг для торговельних мереж, яка базується на впливу двох груп чинників – зовнішніх та внутрішніх. In the article it is explored the state and prospects of development of the Ukraine’s retail business enterprises the period of world crisis. Methodical approaches are developed to forming of strategies for enterprises of retail business. Strategy of material well-being of competitive edges is offered for auctions networks, which is based on influencing of two groups of factors external and internal.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleАнтикризові стратегії підприємств роздрібної торгівлі Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 36



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.