Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Чумак»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження - вивчення теоретичних основ конкурентоспроможності, аналіз та оцінка факторів, що впливають на її рівень, розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Чумак» та заходів щодо її реалізації.
Цель исследования - изучение теоретических основ конкурентоспособности, анализ и оценка факторов, влияющих на ее уровень, разработка стратегии повышения конкурентоспособности Чао «Чумак» и мер по ее реализации.
The purpose of the study is to study the theoretical foundations of competitiveness, analysis and evaluation of factors affecting its level, development of a strategy to improve the competitiveness of PJSC "Chumak" and measures for its implementation.
Цель исследования - изучение теоретических основ конкурентоспособности, анализ и оценка факторов, влияющих на ее уровень, разработка стратегии повышения конкурентоспособности Чао «Чумак» и мер по ее реализации.
The purpose of the study is to study the theoretical foundations of competitiveness, analysis and evaluation of factors affecting its level, development of a strategy to improve the competitiveness of PJSC "Chumak" and measures for its implementation.