Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7635
Назва: Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Чумак»)
Інші назви: Формирование и реализация стратегии повышения конкурентоспособности предприятия (на примере Зао «Чумак»)
Formation and implementation of the strategy to improve the competitiveness of the enterprise (for example, JSC " Chumak»)
Автори: Маломуж, С.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспособность предприятия
enterprise competitiveness
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження - вивчення теоретичних основ конкурентоспроможності, аналіз та оцінка факторів, що впливають на її рівень, розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Чумак» та заходів щодо її реалізації.
Цель исследования - изучение теоретических основ конкурентоспособности, анализ и оценка факторов, влияющих на ее уровень, разработка стратегии повышения конкурентоспособности Чао «Чумак» и мер по ее реализации.
The purpose of the study is to study the theoretical foundations of competitiveness, analysis and evaluation of factors affecting its level, development of a strategy to improve the competitiveness of PJSC "Chumak" and measures for its implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7635
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf187,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf301,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.