Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7635
Title: Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Чумак»)
Other Titles: Формирование и реализация стратегии повышения конкурентоспособности предприятия (на примере Зао «Чумак»)
Formation and implementation of the strategy to improve the competitiveness of the enterprise (for example, JSC " Chumak»)
Authors: Маломуж, С.І.
Issue Date: 2018
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспособность предприятия
enterprise competitiveness
Abstract: Мета дослідження - вивчення теоретичних основ конкурентоспроможності, аналіз та оцінка факторів, що впливають на її рівень, розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Чумак» та заходів щодо її реалізації.
Цель исследования - изучение теоретических основ конкурентоспособности, анализ и оценка факторов, влияющих на ее уровень, разработка стратегии повышения конкурентоспособности Чао «Чумак» и мер по ее реализации.
The purpose of the study is to study the theoretical foundations of competitiveness, analysis and evaluation of factors affecting its level, development of a strategy to improve the competitiveness of PJSC "Chumak" and measures for its implementation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7635
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf187,98 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf301,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.