Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7636
Назва: Фактори та резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Факторы и резервы повышения конкурентоспособности предприятия
Factors and reserves to improve the competitiveness of the enterprise
Автори: Матвєєв, В.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
маркетингові комунікації
конкурентоспособность предприятия
маркетинговые коммуникации
competitiveness of enterprises
marketing communications
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є теоретичне обґрунтування підходів до оцінки та діагностики конкурентоспроможності промислових підприємств і розробка на цій основі науково-методичних та практичних рекомендацій щодо забезпечення стійкого їх функціонування.
Целью работы является теоретическое обоснование подходов к оценке и диагностике конкурентоспособности промышленных предприятий и разработка на этой основе научно-методических и практических рекомендаций по обеспечению устойчивого их функционирования.
The purpose of the study: the aim of the work is the theoretical justification of approaches to the assessment and diagnosis of the competitiveness of industrial enterprises and the development on this basis of scientific, methodological and practical recommendations to ensure their sustainable operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7636
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf464,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf361,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.