Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7636
Title: Фактори та резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Факторы и резервы повышения конкурентоспособности предприятия
Factors and reserves to improve the competitiveness of the enterprise
Authors: Матвєєв, В.О.
Issue Date: 2018
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
маркетингові комунікації
конкурентоспособность предприятия
маркетинговые коммуникации
competitiveness of enterprises
marketing communications
Abstract: Метою роботи є теоретичне обґрунтування підходів до оцінки та діагностики конкурентоспроможності промислових підприємств і розробка на цій основі науково-методичних та практичних рекомендацій щодо забезпечення стійкого їх функціонування.
Целью работы является теоретическое обоснование подходов к оценке и диагностике конкурентоспособности промышленных предприятий и разработка на этой основе научно-методических и практических рекомендаций по обеспечению устойчивого их функционирования.
The purpose of the study: the aim of the work is the theoretical justification of approaches to the assessment and diagnosis of the competitiveness of industrial enterprises and the development on this basis of scientific, methodological and practical recommendations to ensure their sustainable operation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7636
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf464,43 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf361,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.