Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7652
Назва: Формування технології прийняття управлінських рішень на підприємстві
Інші назви: Формирование технологии принятия управленческих решений на предприятии
Formation of technology for making managerial decisions at the enterprise
Автори: Васиченко, К.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: управлінські рішення
процес прийняття управлінського рішення
критерій прийняття управлінського рішення
маржинальний доход
сирна галузь
управленческие решения
процесс принятия управленческого решения
критерий принятия управленческого решения
маржинальный доход
сырная отрасль
managerial decisions
the process of making a management decision
criterion of management decision making
marginal revenue
cheese industry
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності прийняття управлінських рішень та операції даного процесу. Проаналізовано діяльність підприємства та сучасні тенденції розвитку сирної галузі. Визначено галузеві загрози й можливості Тарутинського сирзаводу. Обґрунтовано пропозиції щодо критеріїв прийняття типових управлінських рішень та запропоновано технологію прийняття управлінських рішень щодо зміни обсягів виробництва і встановлення знижок.
В работе рассматриваются теоретические аспекты сущности принятия управленческих решений и операции данного процесса. Проанализирована деятельность предприятия и современные тенденции развития сырной отрасли. Определены отраслевые угрозы и возможности Тарутинского сырзавода. Обоснованы предложения относительно критериев принятия типовых управленческих решений и предложена технология принятия управленческих решений по изменению объемов производства и установления скидок.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the theoretical aspects of making managerial decisions and operations of this process. The enterprise activity and current trends in the development of cheese industry are analyzed. The industry threats and opportunities of Tarutinsky Cheese Factory are determined. The proposals on the criteria for making typical management decisions are substantiated, and the technology of making managerial decisions regarding changes in production volumes and the establishment of discounts is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7652
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf518,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf267,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.