Формування конкурентної стратегії підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою дослідження є аналіз сучасного стану та формування конкурентної стратегії підприємства в умовах кризи на прикладі ТОВ «СМК СТРОЙ».
Целью исследования является анализ современного состояния и формирования конкурентной стратегии предприятия в условиях кризиса на примере ООО «СМК СТРОЙ».
The aim of the study is to analyze the current state and formation of the competitive strategy of the enterprise in the crisis on the example of LLC "SMK STROY".
Целью исследования является анализ современного состояния и формирования конкурентной стратегии предприятия в условиях кризиса на примере ООО «СМК СТРОЙ».
The aim of the study is to analyze the current state and formation of the competitive strategy of the enterprise in the crisis on the example of LLC "SMK STROY".