Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, А.С.-
dc.date.accessioned2018-09-27T20:46:47Z-
dc.date.available2018-09-27T20:46:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7668-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності, зокрема такі поняття як «конкурентна позиція» та «конкурентна стратегія», систематизовано види конкурентних стратегій підприємства. Досліджено методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Розглянуто нормативні документи, які регламентують специфіку ведення готельного бізнесу. Проаналізовано фінансовий стан бутік-готелю «De Volan» на підставі вивчення його внутрішньої статистичної та бухгалтерської звітності. Зʼясовано найближчих конкурентів бутік-готелю «De Volan». Визначено, яку конкурентну позицію займає готель на ринку готельних послуг м. Одеси. Запропоновано деякі напрями підвищення ефективності функціонування бутік-готелю «De Volan», зокрема обґрунтовано доцільність впровадження програми лояльності клієнтів, використання таких інструментів як бенчмаркінг та програми ReviewPro, яка дозволяє керувати онлайн-репутацією готелю, введення нової послуги – відкриття більярду. Ці заходи разом повинні зміцнити конкурентну позицію готелю.ru_RU
dc.description.abstractВ работе рассматриваются теоретические аспекты конкурентоспособности, в частности такие понятия как «конкурентная позиция» и «конкурентная стратегия», систематизированы виды конкурентных стратегий предприятия. Исследованы методические подходы к оценке конкурентоспособности предприятий гостиничного бизнеса. Рассмотрены нормативные документы, которые регламентируют специфику ведения гостиничного бизнеса. Проанализировано финансовое состояние бутик-отеля «De Volan» на основании изучения его внутренней статистической и бухгалтерской отчетности. Выяснено ближайших конкурентов бутик-отеля «De Volan». Определено, какую конкурентную позицию занимает гостиница на рынке гостиничных услуг г. Одессы. Предложены некоторые направления повышения эффективности функционирования бутик-отеля «De Volan», в частности, обоснована целесообразность внедрения программы лояльности клиентов, использования таких инструментов как бенчмаркинг и программы ReviewPro, которая позволяет управлять онлайн-репутацией отеля, введение новой услуги – открытие бильярда. Эти меры вместе должны укрепить конкурентную позицию гостиницы.-
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study is the competitive position of «De Volan Hotel». Diploma thesis deals with theoretical aspects of competitiveness, «competitive position» and «competitive strategy», types of competitive strategies of the enterprise. The methodical approaches to assessing the competitiveness of hotel enterprises are explored. The legal acts regulating the specifics of hotel business management are considered. In the analytical part the financial condition of «De Volan Hotel» is analyzed on the basis of study of its internal statistical data and accounting reporting. The nearest competitors of «De Volan Hotel» were found out. It was determined the competitive position «De Volan Hotel» of the hotel services in Odessa. The main directions of improving the efficiency of «De Volan Hotel» are proposed. The expediency of introducing customer loyalty program, using benchmarking and ReviewPro, which allows to manage the hotel’s online reputation are substantiated. Grounded introduction of new services – opening billiards. These measures together should strengthen the hotel’s competitive position.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбутік-готельru_RU
dc.subjectконкурентна позиціяru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectпрограма лояльностіru_RU
dc.subjectбутик-отельru_RU
dc.subjectконкурентная позицияru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectпрограмма лояльностиru_RU
dc.subjectboutique hotelru_RU
dc.subjectcompetitive positionru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.subjectloyalty programru_RU
dc.titleЗміцнення конкурентної позиції бутік-готелю «De Volan»ru_RU
dc.title.alternativeУкрепление конкурентной позиции бутик-отеля «De Volan»ru_RU
dc.title.alternativeStrengthening the competitive position of «De Volan Hotel»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf541,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf362,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.