Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомарницька, В.І.-
dc.date.accessioned2018-09-27T21:38:45Z-
dc.date.available2018-09-27T21:38:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7675-
dc.description.abstractДипломна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процеси просування наукових розробок і промислової продукції на зовнішні та внутрішні ринки на базі інноваційних університетів в координації з науковими організаціями України. Предмет дослідження – сукупність теоретичних і науково-методичних положень просування наукових розробок і промислової продукції на зовнішні та внутрішні ринки на базі інноваційних університетів. У першому розділу роботи розглядається теоретичні основи координації кон'юнктурного супроводу інноваційної продукції. У другому розділі зроблена оцінка тенденцій розвитку високотехнологічного сектору Україні. У третьому розділі наведені рекомендації обґрунтування проекту створення центрів просування наукових розробок і промислової продукції на зовнішні та внутрішні ринки на базі інноваційних університетів.ru_RU
dc.description.abstractДипломная работа состоит из трех разделов. Объектом исследования являются процессы продвижения научных разработок и промышленной продукции на внешние и внутренние рынки на базе инновационных университетов в координации с научными организациями Украины. Предмет исследования – совокупность теоретических и научно-методических положений продвижения научных разработок и промышленной продукции на внешние и внутренние рынки на базе инновационных университетов. В первом раздела работы рассматривается теоретические основы координации конъюнктурного сопровождения инновационной продукции. Во втором разделе произведена оценка тенденций развития высокотехнологичного сектора Украине. В третьем разделе приведены рекомендации обоснования проекта создания центров продвижения научных разработок и промышленной продукции на внешние и внутренние рынки на базе инновационных университетов.-
dc.description.abstractThesis consists of three sections. The object of the research is the processes of promoting research and development of industrial products on the external and internal markets on the basis of innovative universities in coordination with the scientific organizations of Ukraine. Subject of research - a set of theoretical and scientific and methodological provisions for the promotion of scientific developments and industrial products on the external and internal markets on the basis of innovative universities. In the first section of the work the theoretical bases of coordination of conjunctural support of innovative products are considered. In the second section, an assessment of the trends of the high-tech sector in Ukraine. In the third section, the recommendations are formulated to justify the project to establish centers for the promotion of scientific developments and industrial products on the external and internal markets on the basis of innovative universities.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectнаукові розробкиru_RU
dc.subjectНДДКРru_RU
dc.subjectкон'юнктурний супровід інноваційної продукціїru_RU
dc.subjectмаркетинг НДРru_RU
dc.subjectкоординація діяльності наукових установru_RU
dc.subjectінноваційні університетіru_RU
dc.subjectнаучные разработкиru_RU
dc.subjectНИОКРru_RU
dc.subjectконъюнктурный сопровождение инновационной продукцииru_RU
dc.subjectмаркетинг НИРru_RU
dc.subjectкоординация деятельности научных учрежденийru_RU
dc.subjectинновационные университетеru_RU
dc.subjectscientific developmentsru_RU
dc.subjectresearch and developmentru_RU
dc.subjectconjuncture of innovative productsru_RU
dc.subjectmarketing of researchru_RU
dc.subjectcoordination of research institutionsru_RU
dc.subjectinnovation universitiesru_RU
dc.titleДослідження та прогнозування кон’юнктури ринку на прикладі інноваційної продукціїru_RU
dc.title.alternativeИсследование и прогнозирование конъюнктуры рынка на примере инновационной продукцииru_RU
dc.title.alternativeResearch and forecasting of the state of the market of innovative productsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf423,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf441,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.