Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7689
Назва: Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послуг
Інші назви: Event support of innovative products and services
Автори: Карпов, В.А.
Литовченко, І.Л.
Сотніков, Ю.М.
Білоус, О.Ю.
Шкурупська, І.О.
Авдієнко, Я.А.
Федорова, Т.О.
Жарська, І.О.
Фіалковська, А.А.
Karpov, V.
Lytovchenko, I.
Sotnikov, Y.
Bilous, O.
Shkurupska, I.
Avdiienko, Y.
Zharska, I.
Fialkovska, A.
Бібліографічний опис: Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послуг : монографія / В. А. Карпов, І. Л. Литовченко, Ю. М. Сотніков та інш. / за ред. В. А. Карпова. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – 352 с.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність вітчизняних виробників та інноваційна діяльність в Україн
стратегия комерціалізації і просування інновацій технологічного типу
механізм функціонування підтримки інноваційних проектів
оцінки інвестиційної, фінансово-економічної привабливості інноваційних проектів
market support of innovative products and the competitiveness of domestic producers and innovation activity in Ukraine
the strategy of commercialization and promotion of technological innovations
the mechanism of operation of support of innovative projects
assessment of investment, financial and economic attractiveness of innovative projects
монографія
Короткий огляд (реферат): Монографія «Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послуг» написана за результатами виконання відповідної теми (реєстраційний № 0116U000751). У ній вирішено важливу науково-прикладну проблему щодо кон’юнктурного супроводу просування вітчизняних наукових розробок та продукції, зокрема досліджено теоретичні основи координації кон’юнктурного супроводу інноваційної продукції, сформовано інноваційну стратегію та механізми її реалізації, розроблено організаційно-економічне забезпечення створення регіональних центрів просування наукових розробок і промислової продукції на зовнішні та внутрішні ринки, та методичні рекомендації з кон’юнктурного супроводу координації наукових організацій з виробничими підприємствами.
"Event support of innovative products and services" is written on the results of the implementation of the relevant topic (registration number 0116U000751). It resolved an important scientific and applied problem in conjunctural support of the promotion of domestic scientific developments and products, in particular, the theoretical basis of coordination of conjunctural support of innovative products was analyzed, an innovative strategy and mechanisms of its implementation were formed, organizational and economic provision of creation of regional centers for promotion of scientific developments and industrial products on the external and internal markets, and methodical recommendations on conjunctural supervision of scientific coordination organizations with production enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7689
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послуг.pdf5,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.