Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, О.В.-
dc.contributor.authorКривцова, М.С.-
dc.contributor.authorSoroka, A.-
dc.contributor.authorKryvtsova, М.-
dc.date.accessioned2018-10-12T10:22:18Z-
dc.date.available2018-10-12T10:22:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. В. Сорока, М. С. Кривцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2018. – Вип. 19. – Ч. 3. – С. 65-70.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7702-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи поняття «бренд закладу вищої освіти». Обґрунтовано доцільність використання політики брендингу для підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти. Визначено елементи, особливості формування, етапи та проблеми у створенні бренду закладу вищої освіти. Запропоновано заходи необхідні для формування позитивного бренду для українських навчальних закладів.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical basis of the concept of “brand of institution of higher education” have been investigated in the article. The expediency of using branding policy for increasing the competitiveness of higher education institutions is sub¬stantiated. The elements, peculiarities of the formation, stages and problems in the creation of the brand of higher education have been determined. The measures are necessary to create a positive brand for Ukrainian educational institutions are proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбренд закладу вищої освітиru_RU
dc.subjectторгова маркаru_RU
dc.subjectсфера освітиru_RU
dc.subjectоб’єкти брендингуru_RU
dc.subjectосвітні технологіїru_RU
dc.subjectbrand of institution of higher educationru_RU
dc.subjecttrade markru_RU
dc.subjectsphere of educationru_RU
dc.subjectobjects of brandingru_RU
dc.subjecteducational technologiesru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleБренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послугru_RU
dc.title.alternativeBrand of higher education – the basis of competitiveness on educational services marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.