Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704
Назва: Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності
Інші назви: Positive image of the company as a factor of competitiveness
Автори: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Бібліографічний опис: Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності / К. I. Taрасова // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. «Universum View» (Вінниця, 28 вересеня 2018 р.). – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – C. 153-154.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність
фактор
позитивний імідж
маркетингові комунікації
прибуток
competitiveness
factor
positive image
marketing communications
profit
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Доведено важливість наявності позитивного іміджу компанії для утримання конкурентоспроможної позиції на ринку. Виявлено основні складові позитивного іміджу.
The importance of having a positive image of the company for maintaining the competitive position on the market has been proven. The basic components of a positive image are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.