Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704
Title: Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності
Other Titles: Positive image of the company as a factor of competitiveness
Authors: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Citation: Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності / К. I. Taрасова // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. «Universum View» (Вінниця, 28 вересеня 2018 р.). – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – C. 153-154.
Issue Date: 2018
Keywords: конкурентоспроможність
фактор
позитивний імідж
маркетингові комунікації
прибуток
competitiveness
factor
positive image
marketing communications
profit
тези доповідей
Abstract: Доведено важливість наявності позитивного іміджу компанії для утримання конкурентоспроможної позиції на ринку. Виявлено основні складові позитивного іміджу.
The importance of having a positive image of the company for maintaining the competitive position on the market has been proven. The basic components of a positive image are revealed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704
Appears in Collections:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.