Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2018-10-17T06:20:24Z-
dc.date.available2018-10-17T06:20:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПозитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності / К. I. Taрасова // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. «Universum View» (Вінниця, 28 вересеня 2018 р.). – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – C. 153-154.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704-
dc.description.abstractДоведено важливість наявності позитивного іміджу компанії для утримання конкурентоспроможної позиції на ринку. Виявлено основні складові позитивного іміджу.ru_RU
dc.description.abstractThe importance of having a positive image of the company for maintaining the competitive position on the market has been proven. The basic components of a positive image are revealed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectфакторru_RU
dc.subjectпозитивний іміджru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectприбутокru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectfactorru_RU
dc.subjectpositive imageru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectprofitru_RU
dc.subjectтези доповідей-
dc.titleПозитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможностіru_RU
dc.title.alternativePositive image of the company as a factor of competitivenessru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.